Hrvatski Monolith predstavio se na Google Campusu u Londonu

Autor: Objava za medije , 12. travanj 2013. u 11:56
Osnivač projekta Martin Birač

Monolith se predstavio na Google Campusu u Londonu te oduševio sve prisutne svojom revolucionarnom tehnologijom i praktičnom primjenom u retail industriji.

Monolith se predstavio na Google Campusu u Londonu te oduševio sve prisutne svojom revolucionarnom tehnologijom i praktičnom primjenom u retail industriji. Nastup na Google Campusu u Londonu velika je čast za sve StartUpove, a za Monolith ovaj događaj ima posebnu simboliku jer je upravo u istom gradu prije godinu dana lansiran Monolith uređaj, poručuju iz te tvrtke.

Nakon nastupa na mnogobrojnim konferencijama i okupljanjima vrhunskih znalaca iz IT industrije, gdje je Monolith bio gotovo uvijek jedini predstavnik iz Hrvatske, poput WPP Streema u Grčkoj, Monaco Media Foruma u Monte Carlu, Mobile World Congressa u Barceloni, nastup na Google Campusu došao je kao „kruna“ nakon godine dana od kada je Monolith lansiran na tržište.

Monolith se u zadnjih nekoliko mjeseci fokusirao na retail industriju. Maloprodajni lanci, zahvaljujući Monolith uređaju koji je pionir u offline analitici, imaju konačno u 21. stoljeću mogućnost praćenja i analize ponašanja potrošača. Etablirani trgovački lanci žele znati tko su njihovi kupci, što ih motivira na kupovinu te kako reagiraju na reklamne oglase. "S obzirom da Monolith uređaj ima mogućnost obrade svih podataka vezanih uz ponašanje potrošača na mjestu prodaje, klijenti mogu dobiti povratnu informaciju u realnom vremenu o tome koje poruke privlače najveću pažnju kupaca te ih potiču na donošenje odluke o kupnji", kažu iz te tvrtke.

Vizija Monolitha je uložiti 100 posto svog truda, znanja i inovativnosti kako bi za 1 posto poboljšali retail industriju te postali u roku od 1.000 dana najbolji optimizator prodaje u Europi i na Bliskom istoku. Naime, stručnjaci iz Monolitha zaključili su kako ne postoji subjekt u retail industriji koji ne bi mogao poboljšati svoju prodaju za barem 1posto. Stoga su odlučili svim maloprodajnim lancima u modnoj industriji ponuditi svoju tehnologiju kako bi posjetitelje u trgovinama pretvorili u svoje vjerne potrošače.

Uskoro će Monolith objaviti i prvi sklopljeni posao s velikim retailerom iz modne industrije te će svoje inovacije prezentirati i u Hrvatskoj.

Monolith Group je hrvatska kompanija prijavljena u Estoniji koja je lansirala uređaj Monolith koji će po prvi puta omogućiti prodavačima da u offline kanalima u stvarnom vremenu raspolažu s podacima o primijećenosti njihovog oglasa ili ponašanju potrošača u prodajnom prostoru. Monolith sadrži Microsoft Kinect uređaj koji se može aplicirati na oglas ili u prodajni prostor. Zahvaljujući upravo Microsoft kinect uređaju, Monolith reagira na pokret ili podražaj čovjeka te prati njegovo ponašanje i kretnje u prostoru, što otkriva prodavaču podatke kojima može optimizirati procese prodaje na maloprodajnim mjestima. 

Komentirajte prvi

New Report

Close