Gotovo godinu dana nakon što je odustao od oglašavanja na Facebooku, General Motors dao je drugu priliku najvećoj društvenoj mreži, piše The Wall Street Journal.
Automobilski div iz Detroita objavio je kako je počeo testirati marketinški program za svoj Chevrolet Sonic, putem sustava mobilnog oglašavanja kojeg je nedavno uveo Facebook. Detalji o troškovima kampanje nisu otkriveni.
General Motors je tako pokazao veliko zanimanje za Facebookov novi sustav mobilnog targetiranja korisnika napravljen sa svrhom da se koncentrira na one potrošače za koje postoji veća vjerojatnost da će kupiti određen proizvod. "Chevrolet testira brojna rješenja za mobilno oglašavanje, uključujući i Facebook, u sklopu kampanje 'Find New Roads'", stoji u priopćenju Chevroleta.
Facebook je u veljači objavio kako proširuje svoje alate za oglašavanje koji će ciljati korisnike na temelju njihovih kupovnih navika. Društvena mreža se pritom udružila sa analitičkim tvrtkama koje prate kupovne navike potrošača.
Podsjetimo, nekoliko dana prije lanjskog IPO-a Facebooka, GM je bio odustao o oglašavanja na vodećoj društvenoj mreži, tvrdeći kako je ono neučinkovito.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu