Ženske grudi nisu uvijek provokacija

Autor: Poslovni dnevnik , 09. travanj 2013. u 08:45
Vizualno upečatljivo rješenje upozorava na važan problem

Riječ je o kampanji udruge “Sve za nju” koja okuplja žene oboljele i liječene od raka dojke, a njom se žene potiče na mamografski pregled.

Šetajući zagrebačkim ulicama, malo kome za oko nije zapao reklamni plakat žene golih grudi. I baš nakon što su mnogi pomislili da je riječ o još jednoj provokativnoj kampanji kojoj su gole grudi tek mamac, drugi pogled otkrio je da se radi o kampanji u kojoj provokacija ima svrhu.

Riječ je o kampanji udruge "Sve za nju" koja okuplja žene oboljele i liječene od raka dojke, a njom se žene potiče na mamografski pregled. Citylight plakati danju provociraju fotografijom nagog ženskog tijela, dok se noću, paljenjem citylight rasvjete, na plakatu vidi mamografski detaljan prikaz dojki. Tim se jednostavnim, a vizualno upečatljivim postupkom nastoji skrenuti pažnja ženama na činjenicu da je mamografija najpreciznija metoda pravovremenog liječenja raka dojke te ih potaknuti na obavljanje pregleda. Kampanju "Mamograf vidi više nego oko" osmislila je reklamna agencija Bruketa&Žinić OM, a lansirana je povodom Dana narcisa – humanitarne akcije kojom se svake godine od prodaje narcisa prikupljaju sredstva za prevenciju i rano otkrivanje raka dojke. Agencijski tim koji je radio kampanju čine kreativni direktori Ivan Čadež, copywriter Drago Mlakar, art direktorica Ana Belić te voditeljice projekta Ivanka Mabić i Ivana Drvar.

"Cilj kampanje 'Mamograf vidi više nego oko' je upozoriti žene na redovnu kontrolu kroz podizanje svijesti žena starijih od 50 godina o važnosti odazivanja na screening programe u Hrvatskoj, ali i redovne preglede mlađih žena koje nisu obuhvaćene Nacionalnim programom ranog otkrivanja raka dojke, prema indikaciji i preporuci liječnika ultrazvukom kombinirano s mamografijom ili nekom drugom dijagnostičkom metodom", rekla je Almenka Balenović, predsjednica udruge SVE za NJU istaknuvši činjenicu da  godišnje u Hrvatskoj od raka dojke oboli oko 2.500 žena, a premine ih skoro 1000. "Zabrinjava sve veći broj oboljenja mlađih žena kao i činjenica da se smrtnost ne smanjuje. Jedan od razloga je što još uvijek rak dojke ne otkrivamo dovoljno rano kad je izlječiv 90 posto, a petogodišnje preživljenje je 97 posto", dodala je Balenović. 

Rezultati

Peta godina djelovanja udruge

Udruga žena oboljelih i liječenih od raka dojke, njihovih obitelji i prijatelja 'SVE za NJU' osnovana je 21. ožujka 2008. kao  dobrovoljna, humanitarna, nevladina i neprofitna organizacija, sa ciljem pružanja  infomacijske, psihološke i logističke pomoći  ženama oboljelima od raka dojke, kao i njihovim obiteljima. Osnovale su je tri pacijentice, Vesna Andrijević-Matovac, Bojana Benović i Almenka Balenović. U vrlo kratkom razdoblju od osnutka do danas Udruga je svojim kontinuiranim radom ostvarila zapažene rezultate, a zahvaljujući humanitarnim akcijama 2010. je uspjela otvoriti i Centar za psihološku pomoć ženama oboljelim od raka u kojemu sve žene oboljele od te bolesti i njihove obitelji mogu potražiti prijeko potrebnu psihološku pomoć.

Komentirajte prvi

New Report

Close