Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) objavila je finaliste u 6 kategorija za nagradu Grand PRix za 2013. za najbolje komunikacijske projekte.
Nagrada se dodjeljuje već šestu godinu, a finalisti u kategoriji odnosa s javnošću u javnom sektoru i nevladinim organizacijama su projekt agencije Millenium promocija i Gliptoteke HAZU "Kultura pušenja – od tabua do tabua", zatim "Paraolimpijski školski dan" tvrtke CiV savjetovanje uz suradnju Hrvatskog Paraolimpijskog športskog odbora te projekt Varaždinske županije "Odaberi svoju školu". Za dobitnika novouvedene kategorije za najbolju prilagodbu globalne kampanje natječu se Allianzov projekt "Share the knowledge", "Predstavi svoju ekipu" agencije Dialog komunikacije i "Zelena čistka- jedan dan za čisti okoliš" agencije Millenium promocija u suradnji s ekološkom udrugom Žmergo.U kategoriji za društveno odgovorno poslovanje ovogodišnji finalisti su "Bonton za bolje razumijevanje osoba s invaliditetom", projekt tvrtke Ericsson Nikola Tesla, projekt "Vrtim zdravi film" tvrtke Nestle Adriatic te projekt kompanije dm – drogerie markt u suradnji s agencijom Madison Consulting "dm green city".
Za nagradu za najbolje interne komunikacije borit će se "Novi komunikacijski kanali i redizajn postojećih" Hrvatske pošte, "Kuhamo vrijednosti" OTP banke u suradnji s agencijom Hauska & Partner i "Trojke" agencije Dialog komunikacije.U finale natječaja za male i srednje tvrtke ove godine ušli su projekt "Zagreb Wine Gourmet Weekend" agencije Premisa, projekt "100 godina Nivea njege" agencije Dialog komunikacije za Beiersdorf Hrvatska te projekt tvrtke PR Hill & Knowlton Zagreb "Nađi uru za literaturu". Za Grand PRix za velike tvrtke natječu se projekt Karlovačke pivovare u suradnji s agencijom Premisa "Idemo na pivo", zatim projekt "Jezični priručnik" Coca-Cole HBC Hrvatska te projekt Adris grupe "Jesenski iskorak". "Radovi se ocjenjuju prema kriterijima sukladno Pravilniku o dodjeli stručnih nagrada koji je u odnosu na prošle godine poboljšan kako bi čitav proces dodjele nagrada bio bolji i učinkovitiji, rekla je dr.sc. Mirela Holy, predsjednica ovogodišnjeg Stručnog žirija Grand PRix-a.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu