Nevjerojatno multitalentirani David Mamet, dobitnik nagrada Pulitzer i Tony za kazališnu predstavu Glengarry Glen Ross, i scenarist filmova Poštar uvijek zvoni dvaput, Ronin, Hoffa i Hannibal, u intervjuu Adweeku je najavio kako će odsad (ponovo) režirati reklame.
Naime, 65-godišnji Mamet je upravo potpisao ugovor s Tvrtkom Aero Film i zauzeo poziciju komercijalnog direktora. Mametu ovo neće biti prvi susret s komercijalnim filmovina jer je još 2007. snimio reklamu za Ford u kojoj dva vozača sjedeći u automobilima uspoređuju svoje aute, s time da jedan ima BMW a drugi znatno jeftiniji Lexus.
Na pitanje dramatičaru hoće li mu biti teško u trideset sekundi ispričati ono za što mu je do sada trebala knjiga, drama ili film, Mamet odgovara kako i u reklamama ima rečenica i scena vrijednih pamćenja, poput reklame za Chevrloet s prošlogodišnjeg Superbowla. U njoj se sretnu dva vozača Chevyja koji zahvaljujući automobilu prežive smak svijeta i nakon što utvrde da su svi ostali poginuli, veselo podijele Twinkie.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu