David Mamet ponovo želi raditi reklame

Autor: Poslovni dnevnik , 09. travanj 2013. u 21:21
Svestrani David Mamet

Naime, 65-godišnji Mamet je upravo potpisao ugovor s Tvrtkom Aero Film i zauzeo poziciju komercijalnog direktora.

Nevjerojatno multitalentirani David Mamet, dobitnik nagrada Pulitzer i Tony za kazališnu predstavu Glengarry Glen Ross, i scenarist filmova Poštar uvijek zvoni dvaput, Ronin, Hoffa i Hannibal, u intervjuu Adweeku je najavio kako će odsad (ponovo) režirati reklame.

Naime, 65-godišnji Mamet je upravo potpisao ugovor s Tvrtkom Aero Film i zauzeo poziciju komercijalnog direktora.  Mametu ovo neće biti prvi susret s komercijalnim filmovina jer je još 2007. snimio reklamu za Ford u kojoj dva vozača sjedeći u automobilima uspoređuju svoje aute, s time da jedan ima BMW a drugi znatno jeftiniji Lexus.

Na pitanje dramatičaru hoće li mu biti teško u trideset sekundi ispričati ono za što mu je do sada trebala knjiga, drama ili film, Mamet odgovara kako i u reklamama ima rečenica i scena vrijednih pamćenja, poput reklame za Chevrloet s prošlogodišnjeg Superbowla. U njoj se sretnu dva vozača Chevyja koji zahvaljujući automobilu prežive smak svijeta i nakon što utvrde da su svi ostali poginuli, veselo podijele Twinkie.  

Komentirajte prvi

New Report

Close