Hrvatski vinari na ProWein predstavili novi brend vina

Autor: Poslovni dnevnik , 07. travanj 2013. u 21:59
Na ProWeinu u Njemačkoj nastupilo je 45 hrvatskih proizvođača vina

ProWein je ocijenjen kao bitan za hrvatsko vinarstvo jer se radi o internacionalnoj platformi.

Hrvatski proizvođači vina iskoristili su najveći svjetski sajam vina i žestokih pića, ProWein, za premijerno predstavljanje svog novog identiteta hrvatskih vina 'Vina Croatia-Vina Mosaica'.

Na sajmu u Dusseldorfu je nastupilo 45 hrvatskih proizvođača, a posjetilo ga je više od 44 tisuće poslovnih posjetitelja iz cijelog svijeta. ProWein je ocijenjen kao bitan za hrvatsko vinarstvo jer se radi o internacionalnoj platformi na kojoj se utvrđuju trendovi te širi mreža poslovnih kontakata. "Sajam je ključno mjesto za izgrađivanje daljnjeg zajedničkog brenda 'Vina Croatia'', ističe Igor Barbarić, tajnik Udruženja vinarstva pri Hrvatskoj gospodarskoj komori. Hrvatski izlagači bili su smješteni s ostalim izlagačima iz područja jugoistočne Europe, a s obzirom na višegodišnji pritisak izlagača, na sajmu u Njemačkoj su ove godine otvorena dva nova paviljona.

Komentirajte prvi

New Report

Close