Kakva nas budućnost TV vijesti očekuje?

Autor: Agencija VLM , 03. travanj 2013. u 17:19
SXC

U zemljama regije provodi se digitalizacija TV-signala, pokreću se nove televizije, sve je više lokaliziranih kanala u ponudi kabelskih i IPTV operatera, a gdje su tu sadržaj i oglasi?

Zašto je sadržaj ključan i kakva nas budućnost televizijskih vijesti očekuje u okruženju buma interneta i društvenih mreža? To će biti neke od najvažnijih tema na New Europe Marketu, najvećem skupu televizijskih i medijskih profesionalaca u središnjoj i istočnoj Europi koji će se održati u Dubrovniku od 8. do 11. svibnja pod pokroviteljstvom predsjednika Ive Josipovića.

Ovakav se događaj prvi put održava u našoj regiji. Središnja i Istočna Europa su zbog kašnjenja za Zapadnom Europom vrlo izazovna telekomunikacijska tržišta, a time i privlačna jer imaju veliki potencijal za razvoj.

U zemljama regije provodi se digitalizacija TV-signala, pokreću se nove televizije, sve je više lokaliziranih kanala u ponudi kabelskih i IPTV operatera, povećava se penetracija kabelskih i IPTV korisnika, što su prepoznali i kanali te pokrenuli prodaju oglasa odvojeno u svakoj zemlji regije.

NEM je mjesto na kojem će u četiri dana profesionalci moći saznati najnovije trendove u industriji na tematskim panelima na kojima će se raspravljati o trenutačno najzanimljivijim temama u televizijskoj, ali i u marketinškoj industriji, te odnosima s javnošću.

Raspravljat će se o tome što je najvažnije u biranju sadržaja za regiju Središnje i Istočne Europe. Zatim, o vrlo osjetljivoj temi prelaska prijenosa vrhunskih sportskih događaja s javne na plaćene televizijske kanale, trima dimenzijama 3D televizije, TV serijama koje postaju snažni brandovi, što se može primjetiti i na velikoj popularnosti turskih serija u Hrvatskoj.

Kako televizije svoje prihode osnivaju na reklamama važna će tema biti i prodaja oglasa na svim platformama. Također, i koji su izazovi prodaje oglasa na lokalnim TV kanalima, te provokativno pitanje "Je li gerila marketing mrtav?

Meeting point za svjetske TV profesionalce

Organizator je NEM-a Mediavision, jedina regionalna tvrtka specijalizirana za sveobuhvatnu uslugu zastupanja i predstavljanja televizijskih kanala i specifičnih projekata.

 Zahvaljujući dugogodišnjem iskustvu, izvrsnim odnosima s pružateljima sadržaja i temeljitom poznavanju dinamike i kretanja na tržištu, Mediavision je pred sebe postavio nov izazov: kreiranje svojevrsnog „meeting pointa“ za svjetske televizijske profesionalce, koji će u Hrvatskoj ostvarivati nove kontakte, razmjenjivati iskustva i širiti poslovanje.

Komentirajte prvi

New Report

Close