Vanja Osredečki: Priča o bogatoj karijeri u marketinškim agencijama

Autor: Tomislav Hrastovčak , 28. ožujak 2013. u 12:41
Vanja Osredečki (FOTO: Mario Poje)

Vanja Osredečki nedavno je preuzela poziciju Client Service Direktora u reklamnoj agenciji Imago.

Vanja Osredečki nedavno je preuzela poziciju Client Service Direktora u reklamnoj agenciji Imago. Vanja dolazi na to mjesto s pozicije account direktorice u agenciji Bruketa&Žinić i zapravo se vraća u Imago gdje je već radila prije angažmana u B&Ž. Istovremeno radi kao honorarni predavač, koautor i mentor na Algebrinom programu Specijalist za internetski marketing. U razgovoru za Poslovni.hr, Vanja Osredečki priča o svojoj bogatoj karijeri i novoj poziciji.

Kako izgleda Vaš prosječan radni dan i koji su Vaši glavni zadaci na novoj poziciji?

Na poziciji Client Service Direktora zadatak mi je svježim promišljanjima nadograditi poslovanje u cilju postajanja najkvalitetnije agencije integrirane marketinške komunikacije u Hrvatskoj. To uključuje optimizaciju procesa i povećanje produktivnosti odjela, unapređenje odnosa s klijentima i dobavljačima, proaktivni razvoj usluga, generiranje novih prilika za suradnju i realizaciju istih. Prosječan dan počinje kavom, a nastavlja se brojnim sastancima, individualnim i timskim razvojem strategije te organizacijom implementacije odabranih rješenja.

Opišite nam ukratko Vaš dosadašnji profesionalni put.

Ja sam agencijski čovjek. Više od 10 godina od završenog Ekonomskog fakulteta provela sam radeći u domaćim i internacionalnim marketinškim agencijama. Marketinške agencije su idealan spoj kreativnosti, businessa, kontinuiranog osobnog razvoja i rada s ljudima – ozbiljan posao zabavne atmosfere – što je bila kombinacija koju sam tražila. Priliku za prvo zaposlenje dobila sam na preporuku profesorice s fakulteta u maloj marketinškoj agenciji Sfera Plus, specijaliziranoj za evente i odnose s javnošću. Zaposlili su me već na prvom intervjuu. Uz veliku predanost vlasnika učila sam brzo i već nakon dva mjeseca unapređena sam na poziciju Account Managera. Radila sam direktno s visokim menadžmentom najpoznatijih brandova IT industrije. To je bilo bogato iskustvo koje mi je razvilo vještinu brze reakcije, organizacije, nošenja sa stresom i saznanja da sam u tim mladim danima mogla raditi i pet dana u kontinuitetu bez spavanja.

Nakon nešto više od dvije godine poželjela sam raditi i na drugim područjima marketinga te sam se javila u Bruketa&Žinić OM. U selekcijskom procesu, moja tadašnja konkurentica za zaposlenje me nedugo nakon upoznavanja kontaktirala i predložila da pređem u Proximity (dio BBDO grupacije). Nakon samo nekoliko dana na novom radnom mjestu, javili su mi da sam dobila posao u Bruketa&Žinić OM. To mi je bila iznimna čast, no novi prelazak u tom trenutku nije imao smisla. U Proximityju sam upoznala direktni marketing i CRM.

U Imago sam prvi puta došla na poslanu otvorenu molbu sa željom za radom na razvoju brand i komunikacijskih strategija, ATL i BTL kampanja, te ambalaže. Zbog želje za novim otkrićima pristala sam i na nižu poziciju od dotadašnje, no ubrzo sam unaprjeđena. U Imagu sam provela gotovo dvije lijepe godine radeći na širokom spektru industrija (od bankarstva, hrane, bezalkoholnih pića, pive, dnevnih listova do OTC ljekova) i raznovrsnim projektima. Naučila sam puno i shvatila da je vrijeme da vodim svoj tim.

Ponovno se otvorila prilika za zaposlenje u Bruketa&Žinić OM. Uz svoj ružičasti životopis (inspiriran Plavušom s Harvarda), poslala sam i kreativni osvrt na oglas za zaposlenje i dobila posao. Uslijedilo je gotovo sedam godina razvoja integriranih marketinških rješenja većim dijelom na poziciji Account Directora. Sa svojim B&Ž timom osvojila sam više od 20 domaćih i internacionalnih nagrada od kojih bi izdvojila Effie Grand Prix, 2 zlata i 1 srebro, kao i Ideja X Grand Prix. Uz kontinuirani razvoj marketinških znanja, razvila sam managerske vještine, strateško promišljanje i otkrila novo područje interesa – razvoj poslovanja.

Kako to da ste se odlučili na povratak u Imago?

Imago i ja smo si “kliknuli” na prvu. Damira Ciglara (predsjednika HURA-e) i Deana Vranića iznimno cijenim. Smatram da se osobnost Imaga kao agencije i moja osobna odlično nadopunjavaju. Pozicija Client Service Direktora bila je logičan slijed u karijeri, a Imagovci su mi dali priliku da je i realiziram. Radi se o jednoj od najjačih nezavisnih full service agencija u Hrvatskoj u 100 posto domaćem vlasništvu. Agencija je osvojila Zlatnu kunu 2005. za najbolje hrvatsko poduzeće do 50 zaposlenih, a može se pohvaliti i najvećim brojem osvojenih nagrada od svih agencija u Hrvatskoj na festivalu marketinške učinkovitosti Croatia Effie. Sloboda i prilika dodatno razvijati jednu tako kvalitetnu agenciju velika je odgovornost, izazov i zadovoljstvo. Zahvalna sam na podršci i povjerenju koje mi je ukazano od strane cijele agencije i s velikim entuzijazmom krećemo u nove pobjede.

Radite i kao honorarni predavač i mentor. Kako uspijevate uskladiti sve poslove?

Svoju predavačku crtu samo otkrila još u srednjoj školi u Kaliforniji kada mi je profesor ekonomije predložio da volonterski držim nastavu klincima u osnovnim školama. Tada sam shvatila da materiju uistinu poznaješ onda ako ju možeš objasniti 10-godišnjacima. Još uvijek kao 17-godišnjakinja, uspjela sam gostovati na predavanjima na jednom američkom fakultetu na temu kulturoloških razlika u poslovanju. Po povratku u Zagreb, na Ekonomskom fakultetu sam nastavila predavati i kao demonstrator na Katedri za marketing. Znanjem daktilografije, bilješke s predavanja sam već tada tipkala na laptopu, što me uvrstilo među omiljene kolege s popriličnom mailing listom. A išlo mi je i pisanje skripti (za osobne potrebe) koje i dan danas kolaju na faksu. U par navrata mi je palo napamet vratiti se na faks, no ljubav prema businessu i dalje je bila jača.

Prilika za idealan spoj edukacije i poslovnog iskustva pružila mi se u učilištu Algebra. Svoju ljubav prema online kanalima (koju sam pokupila od svog dečka Davora Runje – suvlasnika digitalne agencije Drap) uspjela sam realizirati na programu Specijalista za internetski marketing. S Algebrinim timom razvili smo program specijalizacije s kvalitetnom bazom marketinga, prepunim praktičnih i kreativnih vježbi kao i tehničkih znanja. Uz sve poslovne obaveze, predavanja su smještena u večernje termine, a i izlaze mi u susret kreativnom adaptacijom rasporeda kad sam na službenim putovanjima. Koliko god ponekad bila umorna, kad uđem u predavaonicu i vidim 15-ak entuzijastičnih i zainteresiranih lica željnih znanja toliko se “zalaufamo” da često diskusijama “prekrdašimo” i 22h. Dajem puno, ali i od polaznika dobivam puno. Podijeliti znanja i iskustva koja sam stekla mi je zadovoljstvo i istinski užitak. Često je i zabavno jer se grupa toliko zbliži da druženja nakon nastave uz proaktivne ideje uključuju i razmjenu domaćih ajvara, proslave rođendana i standardnu “pivicu” u obližnjem kafiću.

Koje trenutke iz svoje dosadašnje karijere biste izdvojili kao najdraže?

Volim timski stvarati inovativne projekte. Kreativni su, a imaju konkretne i mjerljive ciljeve za koje odgovaraš. Na njima je najizazovnije ali i najzabavnije raditi. Najdraži takav projekt bila je kampanja za RBA Pjevača koja je nagrađena zlatom na Effiju. Prikriveni sam dizajner, pa mi kreativci ponekad “dozvole” da im u ranim jutarnjim satima prije prezentacije montiram vizuale. Posebna čast mi je bila kada me (iako sam bila Account) kreativni direktor poslao na ovjeru tiska jedne iznimno bitne ambalaže jer sam ponekad veća picajzla od njih samih. S vremenom sam naučila i osnove Illustratora, ohrabrila se pa iz hobija dizajnirala sve materijale i dio interijera Chillout hostela u vlasništvu svoga brata Gorana. Volim kada je projekt tako uspješan da možemo sa zadovoljstvom svima podijeliti bonuse ili kada me dopadne zadatak proslijediti klijentov mail pobjede na natječaju veseloj “ekipi s podočnjacima”. No najdraže od svega mi je čuti neki lijepi komentar slučajnih prolaznika na rješenje koje smo s puno ljubavi napravili i podijeliti to zadovoljstvo sa svojim timom na jutarnjoj koordinaciji.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Je li ovo neka šala?
Šta je sljedeće, članak o nekom accounu koji je prešao iz Imaga u Grey, pa jedan koji je prešao iz Greya u Unex pa u BBDO pa…
Zar može biti očigledniji plaćeni članak od ovoga? Šta niste napisali na vrhu “plaćeni oglas”?
Pazite da se ne srozate još više.

New Report

Close