Globalna PR agencija Grayling je objavila najnovije rezultate svog kvartalnog globalnog istraživanja u kojem je sudjelovalo više od 1300 in-house PR profesionalaca diljem svijeta, od čega 144 njih iz regije Jugoistočne Europe (Hrvatske, Slovenije i Srbije). Prema dobivenim rezultatima u svega 37% tvrtki u ovoj regiji koje posjeduju strategiju društveno odgovornog ponašanja (DOP) i održivog razvoja ona je integrirana u njihovu strategiju korporativnih komunikacija unatoč tome što ispitanici tvrde da aktivnosti vezane uz DOP i održivi razvoj imaju najveći utjecaj na korporativnu reputaciju: najcitiraniji odgovor s 85%, dok je njih 41% navelo odnose s krajnjim korisnicima, a 38% interne komunikacije, priopćeno je iz Graylinga.
Također, istraživanje je pokazalo da u regiji Jugoistočne Europe nešto više od četvrtine (26%) tvrtki imaju potpuno razvijenu strategiju DOP-a i održivog razvoja, dok trećina (33%) njih ne posjeduje službenu strategiju.
Komentirajući rezultate istraživanja, regionalna direktorica PR agencije Grayling za regiju Jugoistočne Europe, Nataša Trslić Štambak je izjavila: „Vodeće tvrtke su dokazale da se konkurentnost može postići uključujući društveno odgovorno poslovanje i održivi razvoj u poslovnu strategiju, marketing i komunikacije. Ipak, veliki broj tvrtki mora pomnije pratiti trendove i u većoj mjeri uključivati DOP u dugoročnu poslovnu strategiju ukoliko zaista žele ostvariti dobit. Stoga se nadam da će komunikacijski stručnjaci i izvršni direktori biti potaknuti najnovijim rezultatima istraživanja Grayling PULSE i da će ozbiljnije razmotriti održivu budućnost svog poslovanja”.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu