Sajmovi donose najviše kupaca, rekao je Zvonim Viduka, direktor tvrtke Altpro, koja se bavi proizvodnjom i razvojem uređaja za željezničku industriju. Tvrtka danas izvoz u 35 zemalja svijeta, a veliku ulogu u otvaranju novih tržišta odigralo je izlaganje i sudjelovanje na brojnim sajmovima.
Na konferenciji "Sajamska industrija u funkciji rasta i izvoza i internacionalizacije poslovanja" Viduka je objasnio da je tvrtka na sajmove počela odlaziti prije 15 godina i od tada svake godine sudjeluju na desetak specijaliziranih sajmova kako bi promovirale svoje proizvode te upoznali nove kupce. Koliko su sajmovi važni govorila je i Renata Godek, direktorica marketinga i informiranja u Končar Elektroindustrije. Ova poznata tvrtka čijih se 65 posto proizvodnje odnosi na energetiku i transport kao svoje niše odabrala je također specijalističke sajmove energetike i transporta po cijelom svijetu. Godišnje ih posjete, naglasila je Godek, oko 30-ak. Osim stvaranja novih kontakata, što često rezultira i otvaranjem novih tržišta, Godek je istaknula da su sajmovi izvrsno mjesto za provjeru stanja određenog sektora, upoznavanje novih trendova kao i konkurencijskih proizvoda. No, kako je napomenula, nastupanje na sajmovima kompleksan je posao te zahtjeva dobru pripremu, a neke znaju trajati i po dvije godine. Osim toga, istaknula je Godek, sve veću važnost igraju i poslovni skupovi te konferencije na kojima se danas više prostora daje izložbenom dijelu što tvrtki daje mogućnost da potencijalnim kupcima prezentiraju svoje proizvode ili usluge.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Iz mojeg dugogodišnjeg iskustva mogu reči da izlaganje na sajmovima je čista pušiona .
U redu je ako ste vi samo zaposlenik tvrtke a ne i vlasnik , pa se lijepo zabavljate , žderete i pijete za tvrtkin novac , lovite komade i pišete dnevnice .
Izlaganje na sajmovima samo je veliki trošak za vlasnike tvrtke .
Uključite se u raspravu