Janaf je poslao priopćenje u kojem se osvrnuo na troškove promidžbenih aktivnosti u prošloj godini. Priopćenje prenosimo u cijelosti i bez izmjena.
"JANAF d.d., kao jedan od najuspješnijih poslovnih subjekata hrvatskog gospodarstva, u svom poslovanju vodi se načelima društveno odgovornog poslovanja, jer u današnjem poslovnom svijetu društveno odgovorno poslovanje čini temelj prihvatljivoga i jedinog ispravnog odnosa povezanosti tvrtke i društva u kojemu tvrtka djeluje.
Stoga, JANAF nastoji biti "dobar susjed" i "pravi partner" u zajednici kojoj djeluje te na različite načine podupire društveno korisne projekte.
Nadalje, jedan od načina je i podupiranje projekta ekološke, energetske, gospodarske i dr. tematike kroz edukativno-informativne formate u medijima, a između ostalog i čl. 33 Zakona o elektroničkim medijima navodi kako su tijela državne uprave kao i pravne osobe u pretežitom vlasništvu Republike Hrvatske dužne su 15% godišnjeg iznosa namijenjenog promidžbi svojih usluga ili aktivnosti utrošiti na oglašavanje u audiovizualnim ili radijskim programima regionalnih i lokalnih nakladnika televizije i/ili radija.
JANAF d.d. je u prošlog 2012. godini utrošio 736.315,85 kn u promidžbene aktivnosti, a to čini 0,15% od ukupnih prihoda u iznosu od 487,6 milijuna u 2012. godini, te 0,7% od ukupne bruto dobiti u iznosu od 104,4 milijuna kuna u 2012."
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu