Na svečanosti održanoj jučer u dvorani Kornati Hypo centra u Zagrebu dodijeljene su nagrade Zlatni indeks za 2012. godinu.
Riječ je o nagradama koje studenti Sveučilišta u Zagrebu dodjeljuju poduzećima koja su u prethodnoj akademskoj godini najviše ulagala u njihov profesionalni razvoj i obrazovanje. Studenti su na svečanosti dodijelili ukupno 12 nagrada u šest kategorija te posebnu nagradu žirija i Grand Prix za poduzeća koja su pobijedila u više kategorija. U skladu s odlukom Povjerenstva koje čine udruge Sveučilišta u Zagrebu, u studentske su projekte i udruge u 2012. godini najviše ulagala poduzeća Euro-uni i Styria, dok su u kategoriji sudjelovanje u studentskim projektima najuspješnija bila poduzeća Imago i INA. U organizacija projekata u kojima sudjeluju studenti najviše su se istaknuli Henkel i Ericsson Nikola Tesla, dok su u kategoriji poduzeća koja stipendiraju studente najuspješniji bili Sandoz i Adris.
U kategoriji praksa u poduzećima dobitnici nagrade Zlatni indeks za 2012. godinu su Henkel i Pliva. Partner projekta Zlatni indeks, Hendal Market Research, proveo je veliko istraživanje na pet sastavnica Sveučilišta u Zagrebu, te su na temelju tih rezultata dodijeljene nagrade u kategoriji najbolji imidž prema percepciji studenata. Tako prema mišljenju studenata najbolji imidž imaju tvrtke Student Travel Agency (STA) i Ericsson Nikola Tesla. Posebne nagrade žirija na svečanosti su dodijeljene poduzećima Adacta, Siemens i HPB, dok je Grand Prix za velika javna/ mješovita/privatna poduzeća osvojio Ericsson Nikola Tesla. Tvrtka Henkel osvojila je Grand Prix za mala i srednja poduzeća.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu