Nova oprema za kontejnerski terminal Brajdica u riječkoj luci, vrijedna 23 milijuna eura, bit će dopremljena u svibnju, a svečani početak rada na novom dijelu obale terminala bit će označen sredinom srpnja ove godine, najavljeno je danas na AGCT Danu otvorenih vrata za partnere iz Mađarske.
Koncesionar terminala Brajdica AGCT (Adriatic Gate Container Terminal) kupio je novu operativnu opremu (dvije 'post panamax' obalne dizalice, šest kontejnerskih mostova i dva kontejnerska mosta za željeznicu), koja je ukrcana na brod u luci Šangaj.
Iz Šangaja, sjedišta proizvođača opreme tvrtke ZPMC, brod je isplovio 14. ožujka, a prema podacima iz AGCT-a, oko 14.000 nautičkih milja do Rijeke trebao bi prijeći za oko osam tjedana.
Lučka uprava Rijeka, koristeći zajam Svjetske banke za modernizaciju i obnovu luke u sklopu Rijeka Gateway Projekta, dovršava izgradnju novog dijela obale na Brajdici, dugačkog 320 metara i skladišnog prostora za kontejnere.
Novi dio obale, novi ulazno-izlazni punkt i skladišni prostor povećat će kapacitet terminala na oko 600.000 kontejnera na godinu i omogućiti prihvat najvećih brodova koji prometuju sjevernim Jadranom.
Očekuje se i modernizacija intermodalnog dijela AGCT-a i rekonstrukcija željezničke stanice Rijeka-Brajdica, što bi omogućilo da se do 60 posto tereta prevozi željeznicom.
Skup, na kojem su za mađarsko tržište predstavljene mogućnosti riječke luke i prometnog pravca, organizirali Grad Rijeka, Carina RH, Lučka uprava Rijeka, HŽ, Luka Rijeka i AGCT.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Nigdje se ne govori koliki je udio hrvatske proizvodnje u novoj opremi i ako će 100% biti uvoz, a znamo da se ista sastoji od čelične konstrukcije (čitaj: željeza), onda sve smrdi na komociju ili korupciju! Sigurno smo mogli ponuditi offset ili neku kooperaciju dok nam brodogradilišta i teška bravarija nemaju posla!?
Uključite se u raspravu