Ravi Singh, američki poduzetnik i nekadašnji političar, te prvi kandidat s turbanom koji je diplomirao na američkoj vojnoj akademiji, u organizaciji VERN'a i Večernjeg lista gostovao je na Veleučilištu VERN' gdje je održao predavanje na temu značaja tehnoloških inovacija i interneta za upravljanje (političkim) kampanjama i publicitetom, priopćili su s Veleučilišta.
Ovaj osebujni, svjetski guru političkih kampanja, kako ga je nazvao dnevnik USA Today, vodio je brojne političke kampanje za predsjednike i političare diljem svijeta, a njegova tvrtka ElectionMall Technologies izdvaja se kreativnošću i korištenjem nekonvencionalnih alata u kreiranju kampanja, poput online igre Obama vs. Romney, koja je tek jedan od recentnih primjera upotrebe digitalne tehnologije kao alata u političkoj areni.
Studentima je objasnio tijek tehnološke evolucije i razvoja komunikacijskih platformi, te njihovog utjecaja na širenje političke svijesti.
"Samo u SAD-u na ovaj je način na prošlim izborima regrutirano 1,1 milijun novih mladih glasača, a slično se događa i u ostatku svijeta, gdje se sve više mladih, novih generacija putem interneta uključuje u političke promjene i sudjeluje u javnom mnijenju. Zbog utjecaja i raširenosti društvenih medija, kampanje traju svaki dan. Pojedinci vode svoje osobne kampanje, političari vode političke kampanje, organizacije promoviraju svoje proizvode.“
Kako bi posjetitelji iskusili moć društvenih mreža i interneta u provođenju kampanja, svatko je svojim mobitelom fotografirao predavanje. Potom je više od 150 posjetitelja u isti trenutak podijelilo fotografije na svojim profilima na društvenim mrežama, pod zajedničkim opisom, i tako su pokrenuli globalnu kampanju.
"Tehnološke novitete možete aplicirati u bilo kojoj industriji, organizaciji, političkoj komunikaciji ili promidžbi, ali morate unaprijed znati što želite postići. Bez toga, upotreba tehnologije je besmislena", upozorio je Singh te istaknuo kako je definiranje ciljeva, upravo zbog dostupnosti informacija, društvenih mreža i tehnologije, vrlo zahtjevan proces.
Ulaganje u infrastrukturu, poznavanje komunikacijskih alata, organizacija informacija i izrada strategije, ključni su za uspješnu komunikaciju temeljenu na tehnološkim inovacijama. Singh je naglasio kako se organizacije trebaju uključivati u takve vidove komunikacije, ali moraju znati što točno žele postići. Ključno je razumjeti bit društvenih medija i općenito društvenosti interneta.
"Društvena mreža je virtualno mjesto gdje se pojedinci skupljaju i grade svoju mrežu poznanstava, tj. komuniciraju s drugim pojedincima jednakih ili različitih stajališta."
Specifično je, dodaje, da pojedinci danas na tim mrežama o sebi otkrivaju sve više informacija, čak i onih prema kojima su prijašnje generacije bile vrlo rezervirane. No trendovi novih generacija nameću nove obrasce ponašanja, pa čak i oni stariji danas otvaraju profile na društvenim mrežama. Taj će se prostor javne virtualne misli sve više širiti i generirati sve veće količine osobnih informacija, na temelju kojih će se razvijati nove društvene tzv. nišne javne platforme koje će okupljati javnost oko nekog zajedničkog interesa – politike, biznisa, edukacije, itd.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu