TDR u prošloj je godini u Srbiji prodao 1,4 milijarde komada cigareta i zadržao tržišni udio od 7,6 posto, priopćeno je iz te rovinjske kompanije u povodu današnje konferencije održane u Beogradu.
U proračun Srbije TDR uplaćuje oko 57 milijuna eura godišnje, navodi se u priopćenju. Porezno opterećenje cigareta u Srbiji u samo 3 godine poraslo je više od 100 posto uz očekivani daljnji rast. Uz to drastično povećanje i rastuću gospodarsku krizu, tržište cigareta u Srbiji je prošle godine palo za više od 6 posto, uz daljnji nastavak negativnog trenda u 2013. godini i, kako se predviđa, pad od oko 20 posto, stoji u priopćenju. U takvim uvjetima došlo je do pada profitabilnosti cijele industrije uz značajan rast crnog tržišta, kao i povećanu potrošnju rezanog duhana, kažu u TDR-u.
"Unatoč negativnim trendovima i rastućoj gospodarskoj krizi, TDR je zadovoljan rezultatima ostvarenim na srpskom tržištu. Zahvaljujući prepoznatljivosti i snazi naših brendova zadržali smo relativno stabilan tržišni udio i nastavili sa širenjem poslovanja. Na srpsko tržište je u 2012. godini lansirano niz inovativnih proizvoda, a s inovacijama nastavljamo i u ovoj godini i to lansiranjem novog izdanja Ronhilla, najjačeg cigaretnog branda u jugoistočnoj Europi", izjavio je na današnjoj konferenciji za novinare u Beogradu predsjednik Uprave TDR-a, Davor Tomašković.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu