"Informativni program za zapošljavanje", u organizaciji Otvorene medijske grupacije pod pokroviteljstvom INA d.d. okupio je u petak 80-ak društveno odgovornih poslodavaca, predstavnika organizacija civilnog društva, studenata, osoba iz javnog života te predstavnika medija. Zajednički je cilj bio stvoriti mrežu potpore mladima bez odgovarajuće roditeljske skrbi prilikom zapošljavanja. Događanje je moderirao priznati kazališni i televizijski glumac Damir Markovina koji je ujedno održao motivacijski govor mladima.
U uvodnom dijelu događanja, Markovina je predstavio uspjehe projekta „Iz doma na svoje!“ u okviru kojeg je nastala prva europska online burza (www.fromfostertoprosper.com) za mlade bez odgovarajuće roditeljske skrbi u koju se registriralo više od 50 društveno odgovornih poslodavaca, priopćeno je iz Otvorene medijske grupacije.
“U jeku ekonomske krize, poslodavci imaju jako dobar argument zašto ne krenuti putem zapošljavanja, poštivanja prava radnika i razvoja za dobrobit cijelog društva. No, tvrtke kao što su INA, L'Oreal Adriatic, Pevec, Cinestar, Adecco, 3 M, Europlakat, Hertz, Hotel Laguna, Recedo odlučile su dati priliku mladima i uvesti ih na tržište rada. Savjeti, komentari i sugestije koje će mladi danas dobiti od HR menadžera vrijedan su putokaz koji će ih dovesti do željenog radnog mjesta,” izjavila je Anita Juka.
U simulaciji razgovora za posao 20-ak mladih imalo je priliku upoznati i čuti savjete za što uspješnije zapošljavanje od djelatnika ljudskih resursa društveno odgovornih kompanija. Direktno spajanje poslodavaca i mladih bez odgovarajuće roditeljske skrbi u prošloj je godini rezultiralo s čak 40 zaposlenih!
Nadalje, mladima je Ivana Vukas Kovačević, direktorica Službe za razvoj i obrazovanje INA-e d.d. naglasila kako INA pomaže zapošljavanju mladih kroz ovakve i druge programe kao što je GROWW program za zapošljavanje pripravnika, te je pozvala mlade da prate njihove programe i prijavljuju se na njih.
Marica Molnar iz Hrvatskog zavoda za zapošljavanje opisala je ulogu HZZ-a u zapošljavanju, te napomenula da HZZ i njegovi službenici vrše velike napore kako bi se mladi zapošljavali. Osim toga, prisutni poslodavci su imali priliku saznati za poticaje koje je moguće koristiti u zapošljavanju mladih.
Ova aktivnost samo je jedna u nizu projekta „Iz doma na svoje!“. Kako bi se zaposlio što veći broj mladih u procesu je osnivanje fond za financiranje vozačkih ispita, škola stranih jezika i informatike, mladi dobivaju referente unutar Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i zajedničkim djelovanjem mladima se omogućava neovisan život, stoji u priopćenju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu