Švedski lanac trgovina odjećom Hennes & Mauritz u petak je izvijestio da mu je prodaja u dućanima otvorenim dulje od godine dana pala u veljači, peti mjesec zaredom, zbog manjeg broja radnih dana za trgovine nego u prijestupnoj 2012. Drugi po veličini europski lanac trgovina odjećom pogođen je slabom potrošnjom u Europi gdje ostvaruje većinu prihoda. Nasuprot tome, vodeći europski lanac trgovina odjećom, španjolski Inditex bolje se nosi s padom na europskom tržištu zahvaljujući agresivnom širenju.
Prodaja u H&M-ovim trgovinama otvorenim dulje od godine dana pali su za tri posto u lokalnim valutama u odnosu na isto razdoblje prošle godine. "Za nešto više od tri postotna boda prodaju u veljači 2013. smanjio je kalendarski efekt dana više u prošloj, prijestupnoj godini", navodi se u priopćenju. Ukupna je prodaja, koja uključuje i nove trgovine, povećana za pet posto. Tromjesečne rezultate kompanija će objaviti 21. ožujka.
Veljača je zadnji mjesec H&M-ova prvog fiskalnog tromjesečja kada je kompanija prema vlastitim podacima ostvarila prihode od 28,4 milijarde švedskih kruna (4,41 milijardu dolara). Grupa dugoročno ulaže u kupovinu preko interneta i novi lanac prodavaonica. H&M je prisutan na 48 tržišta a najavili su da će otvoriti 325 novih trgovina u ovoj godini, većinu na kineskom i američkom tržištu. Namjeravaju otvoriti i internetsku trgovinu u Sjedinjenim Državama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.….Visoke cijene…osrednji dizajn….slaba ponuda…
Uključite se u raspravu