Ovo je zvijezda koju su Kuharić i Matoš osmislili za Uniline

Autor: Poslovni dnevnik , 14. ožujak 2013. u 17:10
Temeljna ideja je višebojna morska zvijezda koja simbolizira Unilineovu povijest, želju za razvojem i širenjem prema regiji

Temeljna ideja je višebojna morska zvijezda koja simbolizira Unilineovu povijest, želju za razvojem i širenjem prema regiji.

Agencija za dizajn i oglašavanje Kuharić Matoš osmislila je novi vizualni identitet hrvatskog touroperatora, Unilinea. Idejni koncept osmisli su kreativni direktori Luka Kuharić i Bojan Matoš, a temeljna ideja je višebojna morska zvijezda koja simbolizira Unilineovu povijest, želju za razvojem i širenjem prema regiji, ali i želju klijenta da doživi odmor ili putovanje iz snova.

Kuharić Matoš osmislili su i novi slogan Make a wish. "Kada smo proučili uspješno poslovanje agencije Uniline te saznali da je sjedište agencije u Puli, kao idealan simbol odabrali smo motiv morske/nebeske zvijezde. Zvijezda vodilja, koja nepogrešivo vodi do cilja, zvijezda padalica, koja ispunjava sve želje, te zvjezdani trenuci, neke su od asocijacija koje želimo komunicirati novim vizualnim identitetom Unilinea, a vezani su uz core business agencije", poručio nam je Luka Kuharić.

Dizajn agencije Kuharić Matoš nagrađen je brojnim domaćim i međunarodnim priznanjima i nagradama, poput Mobius Advertising Award, Moscow International advertising festival, Magdalena Award, Festo, Godišnja nagrada Hrvastkog dizajnerskog društva. Zadnja prestižna nagrada WOLDA (Worldwide Logo Design Award), kao i uvrštavanje logotipa u Logo Lounge Vol. 7, potvrđuju da je Kuharić Matoš jedna od vodećih agencija za dizajn logotipa i vizualnih identiteta.

Komentirajte prvi

New Report

Close