Agencija za dizajn i oglašavanje Kuharić Matoš osmislila je novi vizualni identitet hrvatskog touroperatora, Unilinea. Idejni koncept osmisli su kreativni direktori Luka Kuharić i Bojan Matoš, a temeljna ideja je višebojna morska zvijezda koja simbolizira Unilineovu povijest, želju za razvojem i širenjem prema regiji, ali i želju klijenta da doživi odmor ili putovanje iz snova.
Kuharić Matoš osmislili su i novi slogan Make a wish. "Kada smo proučili uspješno poslovanje agencije Uniline te saznali da je sjedište agencije u Puli, kao idealan simbol odabrali smo motiv morske/nebeske zvijezde. Zvijezda vodilja, koja nepogrešivo vodi do cilja, zvijezda padalica, koja ispunjava sve želje, te zvjezdani trenuci, neke su od asocijacija koje želimo komunicirati novim vizualnim identitetom Unilinea, a vezani su uz core business agencije", poručio nam je Luka Kuharić.
Dizajn agencije Kuharić Matoš nagrađen je brojnim domaćim i međunarodnim priznanjima i nagradama, poput Mobius Advertising Award, Moscow International advertising festival, Magdalena Award, Festo, Godišnja nagrada Hrvastkog dizajnerskog društva. Zadnja prestižna nagrada WOLDA (Worldwide Logo Design Award), kao i uvrštavanje logotipa u Logo Lounge Vol. 7, potvrđuju da je Kuharić Matoš jedna od vodećih agencija za dizajn logotipa i vizualnih identiteta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu