Selotejp marketing

Autor: Poslovni dnevnik , 12. ožujak 2013. u 22:00
U knjizi John Jantsch nudi rješenja za razvoj i provedbu marketinškog plana

U knjizi poznati američki marketinški stručnjak John Jantsch nudi rješenja za razvoj i provedbu marketinškog plana.

Selotejp marketing smatra se najboljim svjetskim marketinškim vodičem upravo zbog sustavnog pristupa marketingu; otkriva da je savršen marketing nalik samoljepivoj vrpci jer vaše će se marketinške ideje bolje zalijepiti nanesete li ih u više slojeva – baš poput selotejpa.

U ovoj vam knjizi poznati američki marketinški stručnjak John Jantsch nudi rješenja za razvoj i provedbu marketinškog plana koji će osvježiti poslovanje vaše tvrtke i učiniti je dugoročno uspješnom, no knjiga je istodobno namijenjena i onima koji se tek odlučuju pokrenuti vlastiti posao. Kako se kod većine malih poduzetnika često javlja sindrom "marketinške ideje tjedna", što je problem koji sprječava sustavan pristup marketingu, Jantsch objašnjava kako izbjeći tu zamku, a uz uvodne premise i predstavljanje svoje teorije Selotejp marketinga, uputit će vas kako ćete ta načela primijeniti u svojoj tvrtki. 

Komentirajte prvi

New Report

Close