Ispričali se zbog problema s pokretanjem SimCityja

Autor: Agencija VLM , 11. ožujak 2013. u 18:18
Ilustracija: Thinkstock

Za razliku od svih prijašnjih inačica SimCityja, u novoj igrači moraju biti biti na internetu tijekom igre.

Proizvođač i nakladnik video-igara Electronic Arts ispričao se zbog problematičnog pokretanja najnovije inačice popularnog SimCityja 5. ožujka, prenosi BBC.

Za razliku od svih prijašnjih inačica SimCityja, u novoj igrači moraju biti biti na internetu tijekom igre jer svaki grad koji naprave leži na dijelu virtualnog teritorija koji dijele i drugi igrači. Mnogi su se igrači požalili kako su morali čekati 30 minuta i više kako bi mogli početi graditi svoje gradove, a kada su to napokon uspjeli, igra je bila vrlo usporena. Bilo je i pritužbi na potpuno rušenje igre.

Svi ovi problemi ponukali su Amazon da pribremeno prekine prodaju inačice igre na skidanje, a EA će u znak isprike tijekom ovog mjeseca svima koji su kupili SimCity besplatno ponuditi jednu svoju video-igru.

Glavna menadžerica za SimCity Lucy Bradshaw rekla je kako je način na koji su EA i Maxis, studio koji je kreirao igru, postavili servere pridonio problemima. Igru je igralo više ljudi nego za vrijeme testiranja.

– Logiralo se puno više ljudi nego što smo očekivali. Slažemo se da je to bilo glupo, ali smo predani popravljanju problema – rekla je Bradshaw, navodeći kako je EA udvostručio broj servera te radi na popravljanju grešaka zbog čega je broj prekida pao za 80 posto.

Komentirajte prvi

New Report

Close