Hrvatski konzultanti za brendiranje iz agencije Brandoctor šestu godinu zaredom osvojili su nagradu područja repozicioniranja brendova Rebrand100,. Posebnu nagradu ovoga su puta osvojili za rad na brendu bračkog vina Stina, zajedno s velikim svjetskim brendovima poput Wrigleya i Starbucksa, a iza sebe su ostavili Kellogg's i HP.
Prema kriteriju ocjenjivanja čiji je naglasak bio na strategijama koje su kreirale emocionalne veze s potrošačima i odgovarale na strateške ciljeve relevantne ciljnim skupinama i poslovnim planovima, bračko se vino svrstalo među najučinkovitije rebranding projekte na svijetu. 'Pričanje "ljepljive" priče je bit dobrog brendinga. Ovogodišnji pobjednici učinili su to pametno, kreativno i sa stilom', poručio je je Allen Adamson, član žirija i izvršni direktor međunarodne agencije Landor.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu