Henkel je objavio najnoviji izvještaj o održivosti. Fokus ovog 22. izdanja stavljen je na provedbu strategije o održivosti koju je tvrtka predstavila u 2012. godini. U središtu strategije je cilj s manje postići više. Henkel namjerava utrostručiti učinkovitost svojih resursa do 2030. godine. Kako bi postigao ovaj cilj, Henkel aktivno uključuje zaposlenike u programe za provedbu strategije te zajedno s partnerima radi na pokretanju održivost u sklopu različitih lanaca vrijednosti, priopćeno je iz te tvrtke.
Henkelovo izvješće o održivosti za 2012. prenosimo u cijelosti:
Strategija je razvijena na temeljima predanosti tvrtke Henkel liderstvu na području održivosti. Tvrtka je pionir u novim rješenjima koja su osmišljena kao odgovor na izazove vezane uz održivosti, dok i dalje odgovorno oblikuje svoje poslovanje i povećava ekonomski uspjeh. „Mnogo smo postigli u 2012. godini”, ističe Kathrin Menges, izvršna potpredsjednica u odjelu za Ljudske resurse i članica Vijeća za održivost Henkela. „Zahvaljujući brojnim radionicama, projektima i inicijativama, oko 47.000 zaposlenika sada ima jasno razumijevanje o tome što želimo postići u srednjoročnom i dugoročnom razdoblju. Ipak, unatoč svom napretku koji je postignut svjesni smo koliki dug put je još pred nama. S obzirom na sve veću potražnju za ograničenim prirodnim resursima, moramo nastaviti s poboljšanjem, istodobno usklađujući kratkoročne potrebe s dugoročnim ciljevima.“
Uz uključivanje zaposlenika još dublje u proces, Henkel je u 2012. također radio na produbljivanju suradnje s partnerima u sklopu lanca vrijednosti. Ovo je s jedne strane uključivalo suradnju s dobavljačima, a s druge strane zajedničke projekte s kupcima i trgovcima. Maloprodajne grupe pružaju tvrtki Henkel izvrsne platforme za informiranje potrošača o održivijim proizvodima i kako ih koristiti na ekološki odgovaran način.
Izvedba tvrtke Henkel vezana uz održivost u 2012. godini pokazuje kako tvrtka stalno radi na poboljšanju učinkovitosti i sigurnosti. U posljednjih jedanaest godina potrošnja vode smanjena je za 44 posto, energije za 43 posto, a otpad je smanjen za 53 posto po toni proizvodnje. U istom razdoblju broj nezgoda na radu je pao za 86 posto. Ovi su uspjesi veoma važne prekretnice za Henkel, kad su u pitanju srednjoročni ciljevi za 2015. Godinu, a na putu do 2030. godine očekuje se utrostručenje učinkovitosti resursa.
I 2012. godine Henkel je potvrdio vodeću poziciju u održivosti. Primjerice, Hankel je uključen u FTSE4Good indeks već dvanaestu godinu z redom. Naveden je kao lider u svom sektoru prema indeksu Dow Jones Sustainability već šestu godinu zaredom, a peti put zaredom proglašen je jednim od najetičnijih svjetskih kompanija.
Strategija Održivosti u 2030.
Henkel za cilj ima do 2030. godine koristiti samo jednu trećinu današnjih inputa za svaki euro koji generira. Kako bi smanjila svoj utjecaj na okoliš i učinila održivu potrošnju mogućom, tvrtka je definirala tri glavna pristupa: proizvodi, partneri i ljudi. Kroz njihovu predanost i znanja, svih 47.000 zaposlenika tvrtke Henkel diljem svijeta daju značajne doprinose provedbi nove strategije o održivosti. Osim osnovne djelatnosti razvoja i proizvodnje inovativnih proizvoda, tvrtka namjerava svoje kupce i potrošače, kao i dobavljače te industrijske korisnike još više uključiti u napore u poticanju održivosti duž cijelog lanca vrijednosti. Istodobno, Henkel pomaže kupcima smanjiti njihov utjecaj na okoliš.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu