Recentno Best Buy Award istraživanje za godinu 2012/2013 pokazuje kako je hrvatskim građanima Konzum primjer i pojam za najbolji omjer cijene i kvalitete u Hrvatskoj.
U ovom istraživanju, hrvatskim građanima, korisnicima interneta, postavljeno je putem web ankete sljedeće pitanje: "Navedite molimo naziv proizvoda ili usluge, proizvođača ili davatelja usluga koji po Vašem osobnom iskustvu i mišljenju u Hrvatskoj nudi NAJBOLJI OMJER CIJENE I KVALITETE. To može biti bilo koji proizvod ili usluga. Jednako tako, to može biti domaća ili inozemna tvrtka, mala ili velika tvrtka, i može biti iz bilo kojeg sektora gospodarstva. Navedite molimo naziv jedne tvrtke, proizvoda ili usluge koja je po Vama, pojam i najbolji primjer u Hrvatskoj za NAJBOLJI OMJER CIJENE I KVALITETE kada je riječ o proizvodima i uslugama na hrvatskom tržištu? Upišite naziv jedne tvrtke, proizvoda ili usluge koja je po Vama, pojam i najbolji primjer u Hrvatskoj za NAJBOLJI OMJER CIJENE I KVALITETE kada je riječ o proizvodima i uslugama na hrvatskom tržištu?"
Pitanje je bilo otvorenog tipa, odnosno ispitanicima kod ovog pitanja odgovori nisu bili sugerirani, te su oni sami mogli slobodno navoditi ono što smatraju najprimjerenijim odgovorom. Na ovo ključno pitanje, najveći broj ispitanika naveo je: "Konzum" – 10 posto ispitanika. Na drugom mjestu, sa 8 posto navoda smjestio se "K Plus", stoji u priopćenju Best Buy Awarda.
Predmetno istraživanje provela je švicarska kuća ICERTIAS – International Certification Association, na uzorku od 1.200 ispitanika – građana hrvatske, korisnika interneta – isključivo starijih od 15 godina metodom CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – DEEP Mind Awareness).Ovim rezultatom, Konzum se potvrdio kao vodeći gospodarski subjekt najboljeg omjera cijene i kvalitete u ovome trenutku u Hrvatskoj – općenito.
Konzum je, podsjeća se u priopćenju, u nekoliko Best Buy Award istraživanja provedenih tijekom proteklih mjeseci na različitim uzorcima ispitanika, od strane različitih istraživačkih kuća osvojio najveći broj glasova ispitanika u cijelom nizu ključnih kategorija.
Konzum je primjerice osvojio najveći broj glasova potrošača, za kategoriju "Maloprodajni trgovački lanac općenito" u Best Buy Award istraživanju iz srpnja 2012. godine koji je CATI-DEEPMA metodom (telefonsko anketiranje; N=400) proveo Centar za istraživanje tržišta GfK na reprezentativnom uzorku ispitanika za opću populaciju stariju od 15 godina u Republici Hrvatskoj. U istom istraživanju, Konzum je osvojio i najveći broj glasova potrošača u kategoriji "Maloprodajni trgovački lanac povoljne kupnje u Republici Hrvatskoj".
U istom istraživanju Konzum je osvojio najveći broj glasova ispitanika i za cijeli niz svojih trgovačkih marki. Naime, Od 22 istražene kategorije kategorije trgovačkih marki, hrvatski potrošači, najveći broj glasova dali su K Plusu odnosno Konzumu – u čak 17 istraženih kategorija. Konzumov K Plus na taj je način Best Buy Award pobjednik u sljedećim kategorijama trgovačkih marki: Trgovačka marka općenito, Mlijeko, Jogurt, Dječji desert, Negazirana voda, Gazirana voda, Keksi, Suhomesnati proizvodi, Sir, Konzervirano povrće, Tjestenina, Sokovi općenito, Cola, Sokovi voćni, Vina, Prašak za rublje i – Svježe pakirano meso.
Konzum je također osvojio najveći broj glasova ispitanika, za kategoriju "Maloprodajni trgovački lanac općenito" u Internet Best Buy Award istraživanju iz listopada 2012. godine koji je CAWI-DEEPMA metodom (anketiranje putem weba; N=1.200) provela švicarska kuća ICERTIAS – International Certification Association među hrvatskim korisnicima interneta starijim od 15 godina.
U istom istraživanju, Konzum je osvojio prva mjesta (najveći broj glasova ispitanika) i za cijeli niz svojih posebnih prodajnih odjela unutar trgovačkih centara: Odjel svježeg mesa (mesnica unutar trgovačkog centra); Odjel svježe ribe (ribarnica unutar trgovačkog centra); Odjel vina (vinoteka unutar trgovačkog centra) i Odjel voća i povrća (voćarna unutar trgovačkog centra), zaključuje se u priopćenju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ne, prijavio sam se da prokomentiram vijest o navali nezaposlenih na radno mjesto u Šibeniku.
I doista ne znam u čemu je problem, napisao sam lako provjerive činjenice koje govore u prilog Konzumu.
Drugi je par rukava odnos prema dobavljačima, radnicima, ali to nije tema ovoga članka.
Ja sam napisao da i u Konzumu ima bofl-robe, no mudar kupac uvijek može izabrati pravu stvar.
Takva mogućnost u Lidlu ili Kauflandu ne postoji!
Jedini oni nude ekološku hranu, dok drugi nastavljaju trovati građane stotinama nekvalitetnih proizvoda.
Konzum je osobito poznati po ekoloskoj tuni Rial iz Tajlanda.
Da imaju ekoloske proizvode ne bi im glavna trzista bila Hrvatska, BiH, Srbija, nego Svicarska, Svedska i Njemacka gdje su primanja puno veca i gdje veci broj ljudi moze priustiti skuplje ekoloske proizvode.
[/quote]
[/quote]
Baš si danas registrirao da to napišeš jel to naredba od gazde[emo_smijeh]
[/quote]
Od Metroa ,Lidla , Konzuma , Bile , Spara i Mercatora koje osobno svakodnevno obilazim ,objektivno , najoptimalniji , Best buy je :
KONZUM
Zašto ne naprave (neplaćeničku) anketu koja tvrtka najviše ugrožava hrvatsko gospodarstvo, koja tvrtka najviše eksploatira svoje radnike i koja tvrtka je zbog neplaćanja upropastila najviše tvrtki iz raličitih branši u RH.
Najstetnija tvrtka u Hrvatskoj, bez konkurencije, je Hrvatska Radio Televizija. Oruzje masovnog zaglupljivanja u rukama politicara. Bez sustavnog zatupljivanja stanovnistva koje provodi HRT svi ostali stetnici ili ne bi postojali ili bi obujam njihove stetnosti bio znatno ogranicen.
Zašto ne naprave (neplaćeničku) anketu koja tvrtka najviše ugrožava hrvatsko gospodarstvo, koja tvrtka najviše eksploatira svoje radnike i koja tvrtka je zbog neplaćanja upropastila najviše tvrtki iz raličitih branši u RH.
Uključite se u raspravu