Usmena predaja o turističkim destinacijama preselila se na društvene mreže

Autor: Marija Crnjak , 07. ožujak 2013. u 15:53
Guliver/Thinkstock

Za informacije o destinacijama i dalje je najvažnija usmena predaja, preporuke prijatelja i rođaka, ali ona se sad sve više komunicira putem društvenih mreža.

Adriatica.net ovog je tjedna na tržište lansirala novi online booking sustav goadriatica.com, alat namijenjen partnerima, agencijama i turoperatorima nastao uvođenjem novog sofverskog rješenja i implementacijom SAP-a u poslovanje. Novi sustav rezervacija koji osim smještaja uključuje i cijelu ponudu destinacije jedan je od najznačajnih rezultata restrukturiranja tvrtke koje je započelo prije gotovo tri godine, i trebao bi poslužiti kao jedna od najjačih poluga za održivi razvoj i rast prihoda tvrtke,  istaknuo je Ivan Gadže, predsjednik uprave Adriatica.net grupe na današnjoj konferenciji za novinare održanoj u Berlinu.

"Prije godinu dana počeli smo s odabirom gotovog softverskog rješenja s ciljem uvođenja nove distribucijske platforme za cijelu grupaciju i kreiranja banke kreveta za regiju Jadran (Hrvatska, Slovenija, Crna Gora, Sjeverna Italija). Cilj nam je biti One stop shop za turoperatore koji će putem dinamičkog paketiranja svojim kupcima moći ponuditi smještaj, let, transfer, izlet i osiguranje, sukladno njihovim individualnim željama i potrebama", pojasnio je Gadže. Sustav trenutno u ponudi ima preko 300 hotela, za sad samo u Hrvatskoj, privatni smještaj, svjetionike i transfere, a u skoroj budućnosti ponuda će biti proširena i na ture i grupe, izlete i ponudu zrakoplovnih karata. U Adriatica.netu pojašnjavaju da se radi o jedinstvenom sustavu u Hrvatskoj koji prati komparativne prednosti grupacije – snagu nabave (najveći zakup smještajnih kapaciteta u Hrvatskoj), kao i vlastitih operacija (pokrivanje svih ruta u Hrvatskoj uz kompetitivne cijene).

Gadže pojašnjava da je ovo odgovor Adriatica.neta na pitanje kako što bolje iskoristiti nove tehnologije za povećanje profitabilnosti tvrtke. "Online buking, ali i online komunikacija putem društvenih mreža novi su mehanizmi putem kojih komunicira turizam. Za informacije o destinacijama i dalje je najvažnija usmena predaja, preporuke prijatelja i rođaka, ali ona se sad sve više komunicira putem društvenih mreža, ističe Gadže.

"Globalna gospodarska kretanja proteklih godina donijela su brojne poslovne izazove na koje je adriatica.net Grupa odgovorila uvođenjem novih poslovnih procesa u poslovanje kako bi svoje usluge učinila još konkurentnijima. To nam je omogućilo bržu prilagodljivost poslovnim promjenama, te brži i efikasniji pristup našim proizvodima i uslugama. Jedna od tih promjena je i implementacija informacijskog poslovnog sustava SAP koji će dodatno optimizirati poslovne procese, čime Atlas postaje prva turistička agencija u Hrvatskoj s implementiranim SAP-om. Implementacija SAP-a povećat će konkurentsku prednost tvrtke, omogućiti dobivanje kvalitetnog transakcijskog i izvještajnog sustava i smanjiti troškove poslovanja" kaže Gadže.

Komentirajte prvi

New Report

Close