Tango, Step i Swing: Vip se novim tarifama bori za korisnike

Autor: Bernard Ivezić , 04. ožujak 2013. u 12:53
Mario Cvitković (Photo: Tomislav Miletic/PIXSELL)

U novoj ponudi glavni su aduti neograničena komunikacija uključena u tarife.

Vipnet je predstavio tri nove tarife za mobilne komunikacije Tango, Step i Swing koje su uvod u izmjene cjelokupne ponude koju kompanija ima pod brendom Vip. Mario Cvitković, član uprave Vipneta nije želio govoriti o visini ulaganja kao ni očekivanjima od nove ponude. Istaknuo je tek da im je vizija biti prvi izbor korisnika u komunikaciji i da to oslikava kakve ciljeve imaju.

Na zamolbu da pojasni što to točno znači, odgovorio je da su očekivanja velika.

"Sve smo stavili na ovu kartu. Vjerujemo da je to dobar koncept i vrijeme će pokazati svoje. Kad pogledamo tržište to je nešto potpuno novo i sad trebamo upoznati korisnike s ponudom", kaže Cvitković.

Promjena ponuda došla je nakon što je Vipnet lani zabilježio pad broja korisnika za 4,8 posto na 1,92 milijuna uz pad ARPU-a za 2,5 posto na 12,1 euro. Tržišni udio mu se smanjio s 39,2 na 38,3 posto, a dio razloga je i pad korištenja mobitela s penetracije od 119,9 posto na 116,8 posto. Ipak operater bilježi rast korištenja mobilnog interneta. U tom segmentu mu je broj korisnika porastao za 6,2 posto na 181.100.

Cvitković pojašnjava da su im u novoj ponudi glavni aduti neograničena komunikacija uključena u tarife, po prvi put i opcija neograničenog telefoniranja prema svim državama EU kao i povoljni mobilni uređaji. Tarife se kreću od 50 kuna mjesečno, a mogu se kombinirati s pet dodatnih opcija.

"Unatrag sedam mjeseci smo iz perspektivi korisnika dosta stvari mijenjali na bolje vodeći se kvalitetom, jednostavnošću i iskrenošću i povjerenjem te mislimo da su neke od tih kvaliteta već prepoznate", pojašnjava Cvitković.

Ističe da im je cilj bila bezbrižna komunikacija – što su željeli pokazati i kroz kampanju "Zagrli život" u kojoj je sudjelovalo više od tisuču građana koji će se pojaviti u reklamama.

"To su stvarni ljudi, a ne glumci ili modeli", naglašava Cvitković.

Večina posla na novoj kampanji kao i novim tarifama odrađena je unutar Vipneta. Na tom su poslu radili sedam mjeseci, a Cvitković zaključuje da se ne srame priznati da su o tome kako jednostavna nova ponuda mora biti – učili od Amazona, Googlea i Applea.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Tango & Keš – običan je treš
Ovce i novce – samo za naivce
Simpa i Bonbon – usluga plafon

[emo_namigusa]

New Report

Close