Hrvatski brand konzultanti za brandiranje i rebrandiranje iz agencije Brandoctor su šestu godinu za redom osvojili nagradu Rebrand100, ovaj put za rad na brandu bračkog vina Stina. Posebnu Distinction nagradu uz Stinu su dobili primjerice Wrigley i Sturbucks, i to ispred poznatih svjetskih brandova poput Kellogg’sa i Hewlett-Packarda. Ovime se bračko Stina vino svrstalo među najučinkovitije rebranding projekte na svijetu, prema kriteriju ocjenjivanja čiji je naglasak bio na strategijama koje su kreirale emocionalne veze s potrošačima i odgovarale na strateške ciljeve relevantne ciljnim skupinama i poslovnim planovima, priopćeno je iz Brandoctora.
“Pričanje 'ljepljive' priče je bit dobrog brandinga. Ovogodišnji pobjednici učinili su to pametno, kreativno i sa stilom.”, izjavio je Allen Adamson, član žirija i izvršni direktor međunarodne agencije Landor.
“Oduvijek smo htjeli etiketu koja ocrtava naše bračko porijeklo. Brač je nekada bio relevantan na vinskoj karti Hrvatske, ali se kroz povijest ta svijest izgubila, a mi smo ju uspjeli ponovo oživjeti. Osim toga, željeli smo biti drugačiji zato što je tržište vrlo zasićeno i sve je gotovo isto, ima jako puno boca i teško se istaknuti, pa smo htjeli mali pomak, nešto suvremeno, nešto što će privući pažnju. Uspjeli smo se pozicioniratI na hrvatskom tržištu, ali posebno smo sretni što smo u relativnom kratkom vremenu uspjeli započeti izvoz prema zahtjevnim europskim tržištima.”, izjavila je Ana Volk, brand managerica vinarije Jako vino.
REBRAND™ je vodeći svjetski izvor za učinkovite transformacije branda, a REBRAND 100 je njihova globalna nagrada, prva i najcjenjenija na području repozicioniranja brandova, praćena u medijima kao što su The Wall Street Journal, CNN Money, Bloomberg Businessweek, stoji u priopćenju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu