Uniline kreće u osvajanje međunarodnih tržišta

Autor: Poslovni.hr , 27. veljača 2013. u 12:42
Ilustracija

U 2012. godini, turistička kompanija Uniline ostvarila je ukupni promet od 260 milijuna kuna čime je ostvaren rast od 30 posto u odnosu na 2011. godinu.

Na današnjoj konferenciji za novinare, čelni ljudi Unilinea predstavili su javnosti poslovna ostvarenja u protekloj godini, planove poslovanja te novi vizualni identitet kojim se kreće u daljnje osvajanje nekih od ključnih međunarodnih emitivnih tržišta.

U 2012. godini, turistička kompanija Uniline ostvarila je ukupni promet od 260 milijuna kuna čime je ostvaren rast od 30 posto u odnosu na 2011. godinu, priopćeno je iz Unilinea.  Usluge Unilinea do kraja 2012. koristio je do sada rekordan broj od ukupno 343,507 domaćih i stranih gostiju. Najveći broj inozemnih gostiju u 2012. godini, čak 15 posto od ukupnog broja, dolazi s njemačkog tržišta. Usluge kompanije koristilo je 8 posto Talijana, 6 posto  Mađara te 6 posto gostiju s tržišta Skandinavije, 5 posto Nizozemaca, 4 posto iz Češke i 3 posto iz Slovenije. Uz navedena tržišta, ostatak ukupnog udjela stranih gostiju se odnosi na goste iz Rusije, Velike Britanije, zemalja Beneluksa, Francuske, SAD-a, Brazila, Kine, Japana…

U sklopu operacija i servisnih usluga prodano je 137.702 ulaznica za različita događanja i nacionalne parkove (rast od 34,8 posto u odnosu na 2011.). Gastronomsku ponudu u organizaciji Unilinea konzumiralo je 123.587 osoba (rast od 35,6 posto), a odrađeno je više od 10.125 turističkih vođenja (rast od 3,2 posto).

Online prodaja je ostvarila rast od 2,7 posto u odnosu na 2011. godinu. Internet stranicu www.uniline.hr u 2012. godini posjetilo je preko 5,2 milijuna ljudi čime je ostvaren rast od 11,5 posto u odnosu na godinu ranije. Zabilježen je porast od čak 239 posto posjeta putem mobilnih uređaja i tableta. Evidentirani su posjeti iz 193 zemlje među kojima se nalaze i neke za nas vrlo egzotične destinacije, poput Američkih djevičanskih otoka, Paname, Madagaskara, Surinama, Novog Zelanda, Vatikana…

Europcar, međunarodna rent-a-car franšiza koja je u sastavu Unilinea od početka 2010. ostvarila je rezultate na tragu 2011. godine, sa flotom od gotovo 700 vozila. Po završetku prezentacije poslovnih rezultata, članica Uprave Unilinea, Sandra Gobin predstavila je ambiciozne planove u godinama koje dolaze. Tako je, uz ranije poznatu činjenicu poslovanja putem predstavništva u Kini (Shanghai), najavljen iskorak na tržišta Australije, Brazila, Argentine i SAD-a. Upravo s tih tržišta u narednim godinama, agencija očekuje velik rast poslovanja te dovođenje značajnog broja gostiju.

Na području korporativnog poslovanja planiraju se značajna ulaganja te daljnje širenje u segmentu MICE-a i sporta. Bitan iskorak predviđen je i u segmentu destinacijskog menadžmenta koji predstavlja važnu stratešku odrednicu. Uniline će u suradnji sa lokalnim zajednicama na području cijele Hrvatske ulagati u razvoj destinacijskog menadžmenta, a posebice u turizam posebnih interesa, odnosno doživljaja kao motiva dolaska gostiju, stoji u priopćenju.

Zabilježen je i značajan rast broja zaposlenika. Tako je u odnosu na 2011. zabilježen porast broja zaposlenika od čak 30 posto. U prva tri mjeseca tekuće godine zaposleno je novih 20 djelatnika, a do kraja godine u planu je angažman dodatnih pedeset djelatnika, čime će kompanija u 2013. dosegnuti brojku od preko 250 zaposlenika.

Komentirajte prvi

New Report

Close