Produkcija TV oglasa korak po korak

Autor: Poslovni dnevnik , 26. veljača 2013. u 22:00
Miroslav Miša Terzić

Gost sedme radionice je beogradski redatelj i scenarist Miša Terzić.

Sedma radionica HowtoWow dovodi gosta predavača Miroslava Mišu Terzića.Terzić će gostovati u utorak, 5. ožujka 2013.

 Beogradski redatelj i scenarist sa statusom slobodnog umjetnika radio je kao asistent redatelja na nekoliko filmova, među ostalim "Jagoda u supermarketu" Dušana Milića, "Il furto del Tresoro" Alberta Sironija, a držao je klapu Emiru Kusturici u filmu "Underground", dobitniku Zlatne palme u Cannesu.

Radio je i glazbene spotove i dokumentarne filmove. Surađivao je s mnogim svjetskim agencijama u regiji (Media Plus, Leo Burnett, Ogilvy & Mather, Spectra, Kreativa, Incognito, Idea plus DDB , Young & Rubicam/ Milan). Terzić će polaznicima otkriti tajne zanata po svim fazama pripreme televizijskog oglasa – od pretprodukcije i pripreme scenarija, preko produkcije kao ključne točke u kojoj se scenarij pretvara u dobar ili loš proizvod te postprodukcije u kojoj se on dotjeruje. HowtoWow radionice organizira Hrvatsko društvo za tržišno komuniciranje, sudjelovanje se prati indeksom a na kraju polaznici dobivaju priznanje o završenoj edukaciji. 

Komentirajte prvi

New Report

Close