Zeleni proizvodi zaradili su tvrtki Philips ukupno 11,3 milijarde eura u 2012. godini, čime su ostvarili 45 posto ukupnih prihoda prodaje te značajan pomak u pogledu održivog razvoja kompanije zadanog u strategiji EcoVision do 2015. godine.
Poslovna divizija zdravstvenih proizvoda ostvarila je najveći nominalni rast prodaje "zelenih proizvoda" s čak 36 posto te proširila svoj proizvodni program sa 16 novih inovacija s ciljem poboljšanja liječenja pacijenata i dostupnosti zdravstvene skrbi uz istovremeno smanjenje štetnih utjecaja na okoliš. Investicije u odjelu zdravstvenih proizvoda i opreme idu u smjeru opremanja "zelenih bolnica" i smanjenog utjecaja zdravstvenih ustanova na okoliš. Ovu predanost Philipsa prepoznao je i COCIR koji je odabrao Philipsov uređaj za magnetsku rezonancu kao predvodnika industrije za energetski učinkoviti MRI koji ima 22 posot nižu prosječnu potrošnju energije. U 2012. Philips je uložio 569 milijuna u zelene inovacije, kako bi do 2015. poboljšao život za 2 milijarde ljudi u svijetu. Philipsov odjel rasvjete predvodio je investicije s više od 325 milijuna eura uloženih u inovacije usmjerene prema LED revoluciji čiji je cilj znatno smanjiti emisije ugljičnog dioksida prelaskom na energetski učinkovitu rasvjetu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu