Stanje na ukupnom njemačkom te bavarskom tržištu za hrvatski je turizam stabilno i pozitivno, primjetan je i porast zanimanja i prodaje u odnosu na isto razdoblje prošle godine, ali s obzirom na jaku konkurenciju na Hrvatskoj je da se na tom tržištu što kvalitetnije pozicionira te u suradnji s partnerima pokuša ostvariti što bolji rezultat iz Njemačke.
Istaknula je to u telefonskom razgovoru za Hinu direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Meri Matešić po završetku hrvatske konferencije za novinare u sklopu međunarodnog turističkog sajma f.re.e koji se od 21. do 24. veljače održava u Muenchenu i na kojem se tradicionalno predstavlja i Hrvatska.
Konferenciji je prisustvovalo 50-ak stranih novinara koji su se najviše zanimali za novosti u ponudi te predstojeći ulazak Hrvatske u EU, a u sklopu konferencije održana je i prezentacija s degustacijom hrvatskih autohtonih vina koju je vodio njemački vinski stručnjak i novinar Thomas Brandl.
Na sajmu se razgovaralo s njemačkim partnerima-touroperatorima od kojih su neki, naglašava Matešić, izrazili spremnost i želju za jačanjem pred i posezone u Hrvatskoj za što će trebati animirati privatni sektor za cjelogodišnje poslovanje.
Neki su istaknuli i da se ne mogu osloniti samo na niskotarifne zračne prijevoznike te da su im jako važni naleti i suradnja s hrvatskim nacionalnim zračnim prijevoznikom Croatia Airlinesom čiji bi se problemi, kako smatraju, možda mogli ublažiti ako svi pronađu zajednički interes i udruže se za iduću godinu.
S obzirom na njihov oprez u prognoziranju ove godine jer je još rano, ali i zbog velike ponude i konkurencije na tom tržištu, Matešić napominje i da neće biti lako ponoviti lanjske poraste turističkih dolazaka i noćenja njemačkih turista (više od 11 posto).
Istodobno, ministar turizma Veljko Ostojić u Muenchenu se, kako su izvijestili iz Ministarstva turizma, sastao s predstavnicima njemačkog i najvećeg europskog automobilskog kluba ADAC istaknuvši da je taj klub jedan od glavnih njemačkih partnera hrvatskog turizma.
Predsjednik ADAC-a za turizam Max Stich ministru je predstavio novi brend "Best Kamping" razvijen u suradnji sa nizozemskom auto klubom AMWB, koji zamjenjuje dosadašnji brend "Superplatz", i kojeg su kao oznaku najviše kvalitete kampova zaslužila četiri hrvatska kampa – Lanterna, Zaton, Valalta i Park Umag.
Smatra i da bi bilo dobro da u Hrvatskoj ima više kamp odmorišta na što mu je ministar Ostojić kazao da se u suradnji sa Ministarstvom graditeljstva radi na unapređenju zakonske regulative koja će omogućiti izgradnju tih odmorišta.
Ministar se sastao i s predstavnicima uprave sajma f.re.e. dogovarajući zajedničke projekte s obzirom da će Hrvatska iduće godine biti zemlja partner tog sajma.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu