Imaju li pravo zapolsenici Bille na blagajni ispitivati kupce jesu li nezaposleni ili jesu li u mirovini? Tako je otprilike glasilo pitanje koje smo postavili povodom provođenja akcije u Billi za umirovljenike i nezaposlene. Raspavljalo se o načinu na koji bi Billa na primjeren način mogla obavijestiti kupce o svojoj akciji, a da ih pred ostalim kupcima u redu ne dovodi u neugodan položaj.
Ipak, iz Bille kažu da se nema o čemu raspravljati jer njihovi zaposlenici ne postavljaju ovakva pitanja, iako smo mi iz 'prve ruke' saznali da se to ipak događa: Na blagajni u Billi: Imate li karticu za bodove? Želite li je imati?… Jeste li nezaposleni?
"Billa ima posebnu akciju za umirovljenike i jedina u Hrvatskoj, za nezaposlene utorkom do 14.00 sati, kada tim građanima omogućujemo kupovinu s popustom od 10%.
Naši radnici u supermarketima ne zadiru u privatnost naših kupaca, niti im postavljaju pitanja koja ste naveli u svojem upitu (mada se neki kupci znaju i “naljutiti” jer ih blagajnice nisu podsjetile na popust), upravo zbog zaštite privatnosti i statusa svakog kupca.
Pobrinuli smo se za dobru promidžbu putem svih medija (TV, radio, tisak, vlastiti letak, plakati na prodajnim mjestima te obavijesti na svakoj blagajni) te kupci sami odlučuju o korištenju navedenog popusta i o tome obavještavaju blagajnice prije zaključenja računa", javljaju iz Bille.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu