IdejaX spojena s Effijem u svibnju u Rovinju

Autor: Majda Žujo , 20. veljača 2013. u 22:00
IdejuX predstavio je Damir Ciglar, a sustav nagrađivanja Nikola Vrdoljak, Vanja Blumenšajn, Jadranka Ivanković i Jan Jilek

Marketinško tržište u Hrvatskoj ove će godine dobiti novu i veću marketinšku manifestaciju – festival Dani komunikacija koji će od 16. do 19. svibnja održati u Rovinju.

Novi festival spoj je dvaju dosadašnjih, IdejeX i Effieja, koji će odsada na jednom mjestu promovirati najkreativnije i najučinkovitije marketinške projekte, dok će sudionici imati priliku razmijeniti iskustva o ulozi klasičnog i digitalnog oglašavanja u stvaranju poslovnih rješenja za razvoj gospodarstva. “Spajanjem IdejeX i Effie-ja povezali smo ključne elemente ovih nagrada – kreativnost i učinkovitost – u jedno događanje za koje vjerujemo da će zaživjeti kao najvažniji stručni skup na području tržišnog komuniciranja u Hrvatskoj. Samim time ovaj festival postao je ne samo najveći festival već i centralno mjesto okupljanja industrija na kojem široj javnosti želimo pokazati koliko dobra marketinška komunikacija može pomoći gospodarstvu, ali i društvu u cjelini”, poručio je Damir Ciglar, predsjednik Uprave HURA-e, koja zajedno s IAB Hrvatska organizira ovaj događaj.

Lone kao dobar primjer
Dani komunikacija održavat će se u rovinjskom hotelu Lone, kojeg stručnjaci smatraju odličnim primjerom koncepta u kojem je marketinška aktivnost imala vrlo značajan utjecaj. Treće izdanje IdejeX obilježit će brojna predavanja vrhunskih domaćih i stranih stručnjaka iz područja klasičnog i digitalnog oglašavanja, ali i dodjela prestižnih nagrada: Effie za najučinkovitije marketinške kampanje, X za najkreativnije radove realizirane u svim vrstama medija te MIXX za najkreativnije i najučinkovitije radove u online oglašavanju. Portfelj nagrada ove godine proširen je i na dodjelu studentske nagrade IdejaXica u kojoj sudjeluju svi glavni hrvatski fakulteti. Kako je najavio Ciglar, sudjelovanje u natjecanju IdejaXica bit će i dio ocjene na pojedinom predmetnom studiju, a nagrađeni studentski rad bit će i realiziran. Žiri nagrade X, kojim ove godine predsjeda Vanja Blumenšajn iz Imaga, ocjenjivat će najoriginalnije i najkreativnije ideje, bez obzira na medij u kojem se ideja pojavljuje. Nagrade će se tako dodijeliti za najbolje radove unutar pojedinog poslovnog segmenta poput telekomunikacija, financija ili pića, dok će se radovi posebni po svojim elementima (najbolji dizajn i art direction, najbolji copywriting i najbolja izvedbena vještina) od ove godine nagraditi posebnim priznanjima.

Popust za rane kotizacije
U sklopu MIXX natjecanja, koje se radi po međunarodnoj licenci IAB-a, dodjelit će se pak nagrade najboljim digitalnim kampanjama i elementima pojedinih kampanja, a žirijem predsjeda Nikola Vrdoljak iz Gingerneta. Kriteriji ocjenjivanja uključuju kreativnost ali i strategiju, izvedbu i korištenje medija u kampanji, te rezultate odnosno efikasnost. “Digitalno tržište ubrzano se mijenja i razvija, a u prilog tome govori i brojka od 79 radova koje smo zaprimili prošle godine za natjecanje Mixx. Iz tog razloga, ove godine nagradom Mixx obuhvaćamo šire područje digitalnih kampanja kako bismo omogućili pristup i onim agencijama koje su specijalizirane samo za specifična područja, poput društvenih medija ili mobilnih platformi” , najavio je Jan Jilek, predsjednik IAB-a. Priznanje Effie dobit će marketinške kampanje koje su se istaknule  učinkovitošću te strateškim promišljanjem. Žiri na čelu s Jadrankom Ivanković ocjenjivat će ideju, strategija kampanje, njezinu izvedbu i korištenje medija, te što je najvažnije – rezultat odnosno efikasnost. Prijave sudionike festivala već su otvorene, a cijena kotizacije s popustom (koji vrijedi za članove HURA-e, IAB-a, HUOJ-a) za vrijeme rane prijave iznosi 999 kuna. Nakon 1. travnja kotizacija s popustom iznosi 1.499 kuna, dok studentska kotizacija iznosi 199 kuna za vrijeme cijelog prijavnog roka. 

Predavač

Suvremeni Mad Man
Jedan od najznačajnijih predavača u Rovinju bit će Faris Yakob, nagrađivani strateg i kreativni direktor, kojeg je Clios proglasio jednim od 50 najboljih kreativaca na svijetu, a Fast Company jednim od 10 suvremenih Mad Mena. Potal Mashable je njegov blog proglasio jednim od 10 najboljih blogova koje treba pratiti, a poznat je i po ulozi u filmu “The Greatest Movie Ever Sold”.
 

Komentirajte prvi

New Report

Close