Prodaja novih automobila na domaćem tržištu je u padu, a smanjuje se i broj automobila koji završavaju na otpadu. Prema podacima DZS-a, u 2011. godini je na otpadu završilo 46.000 vozila, a prošle godine samo 24.000, piše Jutarnji list.
Zbog sve veće neimaštine vozači, umjesto kupnje novih vozila, novac troše na krpanje i održavanje starih automobila. To se može zaključiti i po poslovanju prodavaonica rezervnih dijelova čiji posao trenutno 'cvate'. No kako Jutarnji navodi, postoji još jedno mjesto za nabavu autodijelova, a to je autootpad. No oni u Hrvatskoj više liče na 'groblje automobila' nego na mjesto na kojem bi se mogli nabaviti rezervni dijelovi. Stoga hrvatski vozači sve češće u 'nabavku' rezervnih dijelova odlaze u susjednu Italiju.
Primjerice, samo u okolici Udina postoji čak šest autootpada koje Hrvati sve više obilaze. Ponuda je velika, dijelovi se mogu vidjeti i na internetu, a kod uvoza se ne plaća carina do iznosa od 1000 kuna. Jedini nedostatak su putni troškovi. Zbog sve veće potražnje, ova vrsta biznisa postaje sve popularnija, piše Jutarnji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.[emo_mrgud]
Uključite se u raspravu