U godinu dana Poslovni.hr skočio sa 37. na 14. mjesto po Gemiusu

Autor: Poslovni.hr , 18. veljača 2013. u 17:19
Ilustracija

Poslovni hr. pretekao je i neke news portale, a čita ga čak pet puta više ljudi nego prvog konkurenta

Poslovni.hr najbrže je rastući poslovni portal u 2012. godini: skočio je u samo godinu dana sa 37. na 14. mjesto prema rezultatima istraživanja Gemius Audiencea i tako postao najrelevantnija internetska stranica za ekonomiste, brokere, gospodarstvenike, poduzetnike, obrtnike, dioničare, studente, zaposlene i nezaposlene, koji ondje dolaze znajući da će naći pravu informaciju za sebe.

U navedenom razdoblju Poslovni.hr je poduplao svoju posjećenost. I početkom ove godine nastavio je svoj rekordni niz pa ga je tako u siječnju čitalo čak 284.932 čitatelja, što je 2,44 % više nego u prosincu 2012., a čak 105 posto više nego u siječnju 2012., odnosno godinu dana ranije. 

Lidersku poziciju on-line izdanja Poslovnog dnevnika potvrđuje i podatak da ga na webu čita čak pet puta više ljudi nego prvog konkurenta. Da je Poslovni.hr zaista prvi izbor za pronalaženje informacija iz biznisa, pokazuje i činjenica da glavni konkurenti zajedno u Hrvatskoj nemaju čitatelja koliko ima Poslovni.hr. On-line izdanje Poslovnog dnevnika po posjećenosti je nadmašilo i neke news portale, što još više govori o izuzetnosti ovog rezultata, s obzirom na to da je riječo specijaliziranom portalu koji se bavi ponajprije gospodarskim temama.

Liderska pozicija na tržištu, stalna potreba za rastom i razvojem platforme, ali i sadržaja, te odgovornost prema čitateljima potaknuli su prošle jeseni digitalni tim Styrije da pokrene redizajn portala Poslovni.hr. Rezultat je brži, pregledniji, sadržajniji i moderniji web portal. Već prvi mjesec nakon redizajna portal Poslovni.hr ostvario je rekordnu posjećenost, čime je potvrdio vodeću poziciju među poslovnim web stranicama. Upravo privlačenje novih čitatelja bio je jedan od ciljeva redizajna portala Poslovni.hr. Rekordna posjećenost i ulazak u top 14 portala u cijeloj Hrvatskoj dokazuju da je cilj ispunjen.

“Čitatelji su prihvatili relevantan sadržaj prezentiran u modernom i funkcionalnom dizajnu, a od klijenata primamo dobre povratne informacije na novi Poslovni.hr i najavu kampanja”, kaže Sanda Lončar, članica Uprave za digitalno poslovanje Styrije.

“Novi Poslovni.hr razvijali smo gotovo godinu dana. Backend rješenje razvijeno je unutar Styrije, za dizajn i frontend uzeli smo vanjsku tvrtku, Kiosk studio. U odnosu na stari portal, a to se pokazalo najvećim iskorakom i uspjehom, napravili smo zaokret u prezentaciji sadržaja; vizualni i tehnološki iskorak. Poslovni je napravljen u HTML5/CSS3 tehnologiji, brži je, pregledniji i optimiziran za sve uređaje”, kaže product manager za Poslovni.hr Ivan Jozić.

“Redizajn se pokazao odličnim korakom. Sadržaj je pregledniji, bogatiji i imamo mogućnosti prezentacije kojima čitateljima dajemo dodanu vrijednost, a reakcije korisnika i poslovnih partnera su odlične. U prošloj smo godini pokrenuli nekoliko projekata koji su naišli na odličan prijem kod publike. To nam je dalo smjernice što i kako raditi dalje”, ističe urednica portala Branka Suvajac i najavljuje nova iznenađenja za čitatelje i u 2013. godini. 

 

Komentari (3)
Pogledajte sve

Čestitam !

[emo_palacg]

Svaka čast momcima i djevojkama s Poslovnog.hr[emo_namigusa]

Čestitke! Zaslužili ste.

New Report

Close