Croatia osiguranje povećalo neto dobit za 42,7 posto

Autor: Tin Bašić , 17. veljača 2013. u 21:59
PIXSELL

. Iako je rast neživotnih osiguranja i najviše utjecao na zaradu, osiguravatelj je udvostručio dobit u segmentu životnih osiguranja.

Najveća domaća osiguravajuća kuća Croatia osiguranje u prošloj je godini ostvarila ukupnu zaračunatu bruto premiju od 2,7 milijardi kuna. To je tri posto manja premija u odnosu na godinu prije, pokazuju podaci  u godišnjem izvještaju CO-a. “Još uvijek aktualna globalna kriza financijskog sektora, odražava se i na tržište osiguranja. Od tržišta u regiji najviše su pogođena dva vodeća tržišta, slovensko i hrvatsko. Tome u prilog govori  činjenica da je u 2012. godini i dalje prisutan negativan trend kretanja zaračunate premije”, stoji u objašnjenju u izvještaju.

Neto dobit Croatia osiguranja prošle je godine iznosila 112,28 milijuna kuna i bila je čak 42,7 posto veća nego 2011. kada je iznosila 78,66 milijuna. Najveći udio u dobiti imao je segment neživotnih osiguranja koji je prošle godine ostvario dobit od 102,77 milijuna kuna. Rast u ovom dijelu poslovanja iznosio je 38,85 posto. Segment životnog osiguranja imao je odličan rezultat budući da je dobit od 9,51 milijun kuna dvostruko viša nego godinu prije. “Tržišni udio Croatia osiguranja u ukupnoj zaračunatoj premiji svih društava za osiguranje u Hrvatskoj u 2012. godini iznosi 30 posto”, stoji u izvješću. No taj udio CO-a konstantno pada. Prije pet godina bio je 33,51 posto, a prije deset CO je držao 46,03 posto hrvatskog osiguravateljnog tržišta.

Što se tiče poslovnih rezultata cijele Croatia grupe, koju čini ukupno šest društava, među kojima su Croatia Leasing i PBZ Croatia osiguranje, ukupni prihod iznosio je 3,49 milijardi kuna i 1,96 posto je manji nego godinu prije. Neto dobit Croatia grupe bila je 110,32 milijuna kuna, što je za 0,57 posto bolji rezultat nego 2011. godine. “U turbulentnim tržišnim uvjetima grupa poduzima mjere i aktivnosti za smanjenje negativnog utjecaja nepovoljnih ekonomskih kretanja na poslovanje. Naglasak je na povećanju udjela na tržištima u regiji, veću zastupljenost CO-a, širenje prodajne mreže i osnivanje novih podružnica te povećanje opsega i kvalitete prodajnih uvjeta i usluga”, piše u izvještaju.  v

Komentirajte prvi

New Report

Close