Švedski lanac modnih kuća Hennes & Mauritz AB izvijestio je u petak o padu prodaje u siječnju, četvrti mjesec zaredom, budući da njegovo poslovanje i dalje pritišće slaba osobna potrošnja u Europi. Prodaja iskazana u lokalnim valutama u trgovinama otvorenim dulje od godinu dana smanjila se u prvom ovogodišnjem mjesecu za četiri posto u odnosu na isto razdoblje lani. Na najvećem tržištu u Europi, onom njemačkom, ukupna je prodaja odjeće smanjena čak šest posto.
Ukupna prodaja H&M-a koja uključuje i prodaju u novim trgovinama, otvorenim prije manje od godinu dana, porasla je pet posto. Na kraju siječnja kompanija je imala ukupno 2.808 modnih kuća, u odnosu na 2.488 koliko ih imala u istom razdoblju prošle godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu