Trg bana Josipa Jelačića svetinja je i simbol kulture te ga se ne smije komercijalizirati do iznemoglosti i pretvarati u "mega-vašar", smatraju u HČSP-u i stoga traže prekid devastacije glavnog zagrebačkog trga.
'Glavni trg svake metropole morao bi predstavljati ne samo taj grad i njegove stanovnike, već i cijelu naciju i državu. On svojim prostranstvom mora simbolizirati slobodu, svojim građevinama povijest i kulturu, svojom čistoćom ozbiljnost. Možemo reći da je glavni trg metropole slika ustroja i kulture jedne nacije. No, kakvu sliku o Hrvatima daje zagrebački trg? Diče li se Hrvati prostranstvom i građevinama svog glavnog trga? Definitivno ne', stoji u priopćenju koje potpisuje Frano Čirko, predsjednik Gradskog odbora HČSP-a Grada Zagreba.
Priopćenje je odaslano i na adrese gradonačelnika Bandića i Gradske skupštine, a primjedbe se odnose ponajviše na šator koji se već duže vrijeme proteže preko pola Trga bana Jelačića, navode. 'Taj je mega-šator, zajedno s uvijek prisutnim raznim šatorčićima i štandovima, pretvorio naš glavni trg u jedan veliki ugostiteljski objekat – „mega-kafić“. Kada tome nadodamo i 30-metarske zidne mega-reklame Renaulta, Vip-a i ostalih, dobivamo pravi „mega-vašar“. Kao „šlag na tortu“ dolaze i ukrasi poput onih povodom kineske Nove godine. Žalosna je činjenica da se glavni objekt na Trgu, a to je kip bana Jelačića, uopće ne vidi sa 70 posto površine trga', ističu u HČSP-u prigovarajući i zbog velikih reklama koje skrivaju radove na fasadama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu