Sadržajne cjeline knjige obuhvaćaju i završavaju primjerima iz prakse, što knjigu čini bliskijom zainteresiranom čitatelju.
Na kraju svakog dijela izdvajaju se karakteristične i dominantne vještine, znanja i spoznaje koje iznimno uspješan menadžer zrakoplovne kompanije mora savladati. Navedeni su i profili zrakoplovnih lidera koji su se dokazali konkretnim rezultatima u praksi. Opseg knjige upućuje na zaključak da je lepeza menadžerskih izazova izrazito bogata i slojevita, što je doista i slučaj u dinamičnom zrakoplovnom poslovnom okruženju. Temeljem autorskih istraživanja i spoznaja ponuđena je vizija budućnosti menadžmenta zrakoplovne kompanije te mogući okviri strateškog razvoja zrakoplovnog tržišta u Hrvatskoj. Knjiga je obogaćena i s dva predgovora predstavnika svjetske industrije zračnog prijevoza – Wolfganga Mayrhubera predsjednika Uprave Lufthansa AG 2003.-2011. i Ulrich Schulte-Strathausa glavnog tajnika Europske udruge zračnih prijevoznika AEA, 2002.-2012.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu