Turističke agencije ne vjeruju da će interes biti velik

Autor: Marija Crnjak , 11. veljača 2013. u 12:25
A. Tomašević, TZ Grada Zagreba

Posebnih ponuda još nema, kampanja kasni, a osim domaćih očekuju se i posjetitelji iz Austrije, Italije i Slovenije.

Iako je do otvaranja izložbe Picassa u Klovićevim dvorima ostalo nešto više od mjesec dana, promotivna kampanja izložbe kao turističke atrakcije još uvijek nije gotova, a glavni dio promocije odradit će turističke agencije te Turistička zajednica Grada Zagreba.

Kako nam pojašnjavaju u agencijama, dva su osnovna razloga zbog kojeg se Picasso u Zagrebu dosad nije reklamirao. Jedno je bila neizvjesnost oko same realizacije izložbe zbog problema s budžetima, a drugo je sve prisutniji trend last minute planiranja putovanja kojem se prilagođavaju i turističke agencije. Tako domaće agencije tek planiraju Picassa staviti u ponudu kao poseban turistički proizvod, ili ga nuditi u sklopu programa 'city break' obilaska Zagreba. Ivan Pukšar iz Kompasa Zagreb ističe da bi ciljana tržišta mogla biti Austrija i Italija, a očekuje se i da će velik interes za izložbu pokazati školske grupe iz Slovenije i Hrvatske.  "Pregovaramo s Klovićevim dvorima oko prodaje ulaznica i načina promocije te očekujemo da bi ovog tjedna mogli utvrditi smjernice te početi s akcijama i aktivnostima", otkriva Pukšar.  Picassa u Klovićevim dvorima u svoju su ponudu, tvrde, već uključili ili će to tek učiniti Adriatica.net i Uniline, osim Kompasa Zagreb dvije najveće agencije koje dovode strane turiste u Hrvatsku, no zasad je Picasso još uvijek samo dio standardne city break ponude. Na njihovim internetskim stranicama ta ponuda potencijalnim korisnicima nije vidljiva. U Adriatici ističu da je riječ je o programu koji uključuje transfere, dvodnevni smještaj u hotelima prema izboru gostiju, razgled grada, iznajmljivanje automobila, ulaznice, a posjet izložbi jedna je od opcija – preporuka u ponudi. 

U Unilineu tvrde da se tek spremaju na stavljanje novog proizvoda na tržište. "Vrlo je nezahvalno nuditi neki proizvod turistima ako je njegovo održavanje neizvjesno, jer smo u riziku da prodajemo nepostojeću ponudu i moramo vraćati novac kupcima u slučaju da se izjalove planovi", ističu turistički agenti s kojima smo razgovarali.Amelija Tomašević, predsjednica Turistička zajednice Grada Zagreba potvrdila nam je da će TZ odraditi promociju izložbe Picassa u Klovićevim dvorima, uz napomenu da se ona već nalazi na stranicama TZ-a. Detalje promocije na stranim tržištima, nam nije otkrila. Tek ćemo vidjeti hoće li se zagrebačka izložba pokazati tako atraktivnom kao što je bila ona u Budimpešti prije pet godina. "Na veliku Picasso izložbu u Budimpešti pohrlilo je na tisuće Hrvata, i prodavali smo trodnevnu Budimpeštu s ulaznicama. Izložba se održavala u Citadeli na Budimu, i s druge strane Dunava mogao se vidjeti veliki bijeli transparent s Picassovim imenom koji je mamio turiste.  Redovi za izložbu bili su dugi i na karte se čekalo satima", prisjeća se Pukšar. Doduše, radi se o Budimpešti koja je jače turističko središte od Zagreba. S obzirom na blizinu Zagreba može se očekivati da će dio posjetitelja tek svratiti na jednodnevni izlet u Zagreb, što će biti i opcija koju će u svoje programe uvrstiti agencije.

Komentirajte prvi

New Report

Close