Raste popularnost trgovačkih marki

Autor: Josipa Ban /VLM , 04. veljača 2013. u 21:59
Kao i prošle godine trgovačka marka Konzuma, K Plus, i dalje je najprodavanija

Kao i prošle godine trgovačka marka Konzuma, K Plus, i dalje je najprodavanija.

Raste popularnost trgovačkih marki, pokazalo je istraživanje agencije Ipsos Puls.

Istraživanje koje agencija provodi već treću godinu pokazuje, naime, da sve veći broj kupaca (njih 65 posto) smatra da su trgovačke marke jednake kao i "prave" proizvođačke marke, za razliku od 2010. kad je to mislilo 57 posto kupaca. Istovremeno, smanjuje se broj onih koji smatraju da su trgovačke marke lošije od "pravih" (31 posto u 2012. u odnosu na 39 posto. u 2010.). Da trgovačke marke postaju sve prepoznatljivije među kupcima, pa čak i prava konkurencija proizvođačkim markama, govori i činjenica da gotovo polovica kupaca (43 posto), uobičajeno kupuju trgovačke marke.

Usto, za 6 posto se povećao broj potrošača koji ih kupuju povremeno. Istraživanje je pokazalo i da potrošači na robne marke gledaju kao na robu koja je prikladna za korištenje te nudi dobru vrijednost za novac, međutim, ne smatraju ih proizvodima visoke kvalitete te smatraju da im nedostaje jedinstvenost i inovativnost. Kao i prošle godine trgovačka marka Konzuma, K Plus, i dalje je najprodavanija, slijedi Balea od dm-a, a raste i popularnost K-classic (Kaufland) marke te Lidlove marke.

Komentari (3)
Pogledajte sve

Ti house brandovi su obocno najnekvalitetnija roba.

Najnekvalitetnija roba s kojom sam se susreo u zivotu je od Kanadskog retailera Loblaws. No Name (to im je ime branda) je najgora hrana koju sam probao u zivotu.

House brandovi su jeftiniji, ali za to postoji dobar razlog. Ja srecom nisam u situaciji da ih moram kupovati.

Teško mi je za povjerovati da je K plus najprodavaniji, jer u Lidlu možda čak 50% artikala otpada na privatnu robnu marku. Samo što to oni fino upakiraju u razna imena i ambalažu. Ne postoji recimo L fantastico brašno, mlijeko, jogurt itd., već su to razna imena, koja krajnjem kupcu uopće ne predstavljaju pojam za robnu marku…

možda ova analiza ima smisla, mada ne znam odakle im ti rezultati…[emo_zacudjen]
[/]http://retail.hr/private-label-sve-popularniji-zahvaljujuci-konzumu-ili-lidlu/

kako K+ ne bi bio najprodavaniji kad se nalazi na najviše metara polica, a ZNA SE kako se došlo do toga…

New Report

Close