Knjiga "Poslovni slučajevi iz prodaje i pregovaranja" nastala je na temelju kvalitativnog istraživačkog pristupa – analize poslovnih slučajeva.
Svaki od dvadeset i tri poslovna slučaja koji su našli svoje mjesto u ovoj knjizi,u nju su uvršteni prema pomno definiranim kriterijima. Relevantni kriteriji za odabir pojedine teme ili poduzeća bili su dobra povezanost ili usklađenost s postojećim suvremenim prodajnim konceptima ili najboljim prodajnim praksama koje poznajemo iz razvijenog okruženja. Poslovne organizacije koje su prikazane i analizirane, birane su ciljanim izborom i tako da se pokriju najrazličitija područja gospodarskih ili društvenih djelovanja i s njima povezanih prodajno-pregovaračkih aktivnosti. Svaki poslovni slučaj naslovom najavljuje obrađivanu temu,a popraćen je i kratkim sažetkom ili osvrtom na temeljne ciljeve te se upućuje na njegovu povezanost s teorijskim konceptima iz knjige "Profesionalna prodaja i pregovaranje" s kojom čini dobro nadopunjujuću cjelinu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu