Slučajevi iz prodaje i pregovaranja

Autor: Poslovni dnevnik , 04. veljača 2013. u 22:00
Svaki od 23 poslovna slučaja naslovom najavljuje obrađivanu temu

Svaki od 23 poslovna slučaja naslovom najavljuje obrađivanu temu.

Knjiga "Poslovni slučajevi iz prodaje i pregovaranja" nastala je na temelju kvalitativnog istraživačkog pristupa – analize poslovnih slučajeva.

Svaki od dvadeset i tri poslovna slučaja koji su našli svoje mjesto u ovoj knjizi,u nju su uvršteni prema pomno definiranim kriterijima. Relevantni kriteriji za odabir pojedine teme ili poduzeća bili su dobra povezanost ili usklađenost s postojećim suvremenim prodajnim konceptima ili najboljim prodajnim praksama koje poznajemo iz razvijenog okruženja. Poslovne organizacije koje su prikazane i analizirane, birane su ciljanim izborom i tako da se pokriju najrazličitija područja gospodarskih ili društvenih djelovanja i s njima povezanih prodajno-pregovaračkih aktivnosti. Svaki poslovni slučaj naslovom najavljuje obrađivanu temu,a popraćen je i kratkim sažetkom ili osvrtom na temeljne ciljeve te se upućuje na njegovu povezanost s teorijskim konceptima iz knjige  "Profesionalna prodaja i pregovaranje" s kojom čini dobro nadopunjujuću cjelinu. 

Komentirajte prvi

New Report

Close