Oglašivačima koji će imati premijere reklame na Superbowlu pridružio se i Calvin Klein s reklamom za muško donje rublje.
U spotu, čiji je teaser objavljen jučer, pojavljuje se muški supermodel Matthew Terry. Spot je temeljen na formi "čovjek u borbi protiv stroja", snimljen je u New Yorku na temelju ideje kreativnog direktora Fabiena Barona iz agencija Baron+Baron i Kleinovog marketinškog tima. Reklame za dizajnera Calvina Kleina oduvijek su bile zanimljive barem koliko i njegov dizajn, a već od osamdesetih, kada je CK traperice nosila tinejdžerska zvijezda Brooke Shields, veličaju ljepotu tijela. Na listi reklama koje će debitirati na Superbowlu je i crowdsourcingom stvoren spot za Speed Stick dezodorans, kojeg je realizirala agencija Red Fuse. Obje reklame traju trideset sekundi. Sa cijenama od 4 milijuna dolara za pola minute sekundi, ovaj Superbowl je srušio rekord.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Očito im je marketing na superbowlu isplativ kad su spremni dati toliki novac. Plus, njihovi budžeti za marketing premašuju stotine milijuna dolara tako da je ovo samo kap u moru ali je interesantno i zanimljivo kao vijest.
također imati reklamu za vrijeme tekme kod njih spada u stvar prestiža.
Uključite se u raspravu