Hrvatska turistička zajednica (HTZ) zaokružit će siječanjski niz sajamskih promidžbenih aktivnosti nastupom na tri međunarodno priznata turistička sajma.
Prvo će domaću turističke ponudu nastaviti na jučer otvorenom sajmu FITUR u Madridu. Na štandu će biti dostupni i programi suizlagača: turističkih zajednica Šibensko-kninske i Zagrebačke županije, Adriana travela, Abacus Toursa, Amathus Travela, Canavia Travela, Abacus Toursa i Kompasa Zagreb. U Zürichu će HTZ nastupiti na turističkom sajmu FESPO, koji će se održati od 31. siječnja do 3. veljače, a vrhunac promidžbe Hrvatske u Belgiji bit će ovog vikenda na sajmu Salon des Vacances/Vakantiesalon, koji se održava u Bruxellesu od 31. siječnja do 4. Veljače.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu