Jadranski otoci mogli bi se s kopnom i međusobno spajati nizom tunela s višetračnim cestama. Tunelske cijevi bile bi usidrene na 20 metara dubine, a gradile bi se u hrvatskim brodogradilištima.
Takvo rješenje na primjeru Pelješkog mosta bilo bi i do četiri puta jeftinije od izgradnje mosta. Autor, splitski arhitekt Boženko Jelić, svoj je projekt nedavno predstavio Vladi, a danas je dobio i potporu Splitsko-dalmatinske županije, javlja HTV.
Mislim da možemo godišnje dobiti od Europe dovoljno novca da realiziramo sve što je ovdje rečeno, kazao je Jelić.
"Mislim da su to sve europski fondovi iz kojih bi mi mogli dobiti sredstva za ovakve poslove jer na koncu svega postoje kohezijski fondovi, a ovo je upravo prava kohezija, povezivanje", komentirao je za HTV Jelić, dodavši kako su tu i pretpristupni fondovi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Što je s onim mostom od Zadara do Ancone? [emo_smijeh]
Uključite se u raspravu