Istraživanje GfK-a o indeksu povjeranja potrošača pokazuje kontinuirani pad sklonosti potrošnji u 2012. godini.
Indeks povjerenja potrošača u prosincu prošle godine zabilježio je daljnji pad, što je kako navode u istraživanju, u skladu s nepovoljnim makroekonomskim kretanjima i lošim prognozama za 2013. godinu. GfK Komponenta koja mjeri sklonost potrošnji pala je sa 40 bodova u rujnu na 36 bodova u prosincu 2012. godine, što potvrđuje prevladavajuće recesijsko raspoloženje potrošača te ukazuje i na proces razduživanja kućanstava kojeg je GfK zabilježio u ranijim istraživanjima. Komponenta indeksa koja mjeri ocjenu sadašnjeg financijskog stanja pala je četiri boda, što može biti odraz frustracije potrošača u mjesecu u kojem sezonski raste pritisak na potrošnju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu