Krajem prošle godine Franck je na tržište lansirao liniju dječjih čajeva Fora, a zahvaljujući marketinškoj kampanji koja ih je popratila i zaraznom dječjem pjesmuljku postigli su odlične prodajne rezultate.
"Potražnja tržišta premašila je očekivanja u sezoni lansiranja 2012./13., ostvarivši ukupnu prosječnu mjesečnu realizaciju od preko jedne tone, što je izuzetno dobar rezultat s obzirom da se radi o potpuno novom proizvodu, ali i novoj grupi potrošača", poručila nam je Maja Mikulić, brend menadžerica u Francku, iako nije željela usporediti prodaju u odnosu na ostale linije čajeva unutar portfelja.Vjerojatno najupečatljiviji dio kampanje, TV spot, baziran je na lakopamtljivim, zaraznim stihovima i "Fora" plesu, a Franckov razvojni tim osmislio ga je u suradnji s marketinškom agencijom Unex."Tigar je stigao sa briefom, tako da svakako možemo reći da je sam lik Fogara stvoren u suradnji s klijentom. No, kad je došao u naše ruke tigrić je bio plošna ilustracija, a nama poticaj i inspiracija da odemo korak dalje od samog briefa, pa smo osim zadatka – oglašivačke kampanje – redizajnirali tigra, dali mu život, ime, osobnost, glas, pjesmu i plesni korak, a preuredili smo mu i ambalažu", poručile su nam Lidija Čakanić, kreativna direktorica i zamjenica direktora kreativnog odjela te Iva Babaja, kreativna direktorica Unex Grupe. U Unexu su priomijenili ime proizvoda u Fora čaj, a tigar je dobio ime Fogar od izvedenica riječi fo-ra i ti-gar.
"Fogara je oživio naš art direktor Krešimir Buden. Tekst pjesme, glazbu i aranžman napravili smo zajedno s timom našeg suradnika Darka Juranovića D'Knocka i Tihomira Preradovića, a koreografiju je osmislila Emina Pršić iz plesnog centra Buena Vista, Fogarov prvi televizijski nastup u hit TV spotu režirao je Dalibor Matanić, a produkcija je povjerena Val produkciji", poručuju u Unexu u kojem su ponosni na svoj rad. "Iznimno smo zadovoljni, prvenstveno time što su djeca sjajno prihvatila kampanju, naveliko zaista pjevaju pjesmicu non-stop, spot je na youtube pregledan 97.790 puta", dodaju. Izrada spota trajala je oko dva mjeseca, od same ideje i dizajna ambalaže do snimanja, a najviše vremena potrošeno je na post-produkciju te izradu zahtjevnih 3D animacija. "Proizvod sam po sebi nije prvi dječji izbor. Trebalo je osmisliti atraktivnu kampanju koja će vrlo zahtjevnoj generaciji, bombardiranoj sa brojnim proizvodima iz direktne i indirektne konkurencije doći do srca i osvojiti njihovu naklonost, ne samo jednom, već zauvijek", ističu u Unexu dodajući kako ni djeci ni odraslima ne možete "upakirati" proizvod. "Ukoliko proizvod ne ispuni obećanje djeca to najbrže prepoznaju i nema šanse da mu daju drugu priliku", smatraju u Unexu dodajući kako su ovom prilikom posebnu pažnju posvetili interaktivnosti pa je i spot rađen tako da djeci omogućuje da i sami nauče Fora koreografiju. "Tome je uvelike pomogla i mini web stranica koja je prepuna Fora sadržaja: od uputa za izvođenje koreografije do skidanja ringtonova, wallpapera i sl", zaključuju.
Tigar je stigao s briefom, tako da možemo reći da je sam lik Fogara stvoren u suradnji s klijentom
Lidija Čakanić, Unex
Koreografiju je osmislila Emina Pršić iz plesnog centra Buena Vista
Iva Babaja, Unex
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Kao i mnoge reklamirane proizvode, mi s djecom smo isprobali….
Nakon prve kupnje i probe, čaj stoji netaknut…
Prearomatičan je , s dodacima koji djeci ne odgovaraju…
Uključite se u raspravu