Makro Mikro od reciklažnog popusta želi 10% prometa

Autor: Bernard Ivezić , 24. siječanj 2013. u 22:00
Makro Mikro novim oblikom plaćanja želi povećati broj i lojalnost kupaca

Makro Mikro novim oblikom plaćanja želi povećati broj i lojalnost kupaca, kojima nudi popust do 50 posto na svu robu, uključujući karte za utakmice KHL Medveščaka, u zamjenu za stare uređaje, ali i druge materijale.

Tvrtka Makro Mikro, jedan od deset najvećih trgovaca potrošačkom elektronikom u Hrvatskoj, ponudila je 50 posto popusta na sve svoje proizvode u zamjenu za rabljene i zastarjele uređaje, ali i sve druge materijale koji se mogu reciklirati.

Prvo što se na taj način može kupiti jesu karte za utakmice KHL Medveščaka, ali tako će se moći plaćati i računala, školski pribor i sve ostalo što trgovac ima u ponudi.Željko Brigljević, direktor Makro Mikra, očekuje da će do 2015. godine 10 posto prihoda ostvarivati zahvaljujući novom načinu plaćanja. "Realnost je da će kriza biti sve jača i da će se minusi na računima građana samo povećati, a ti isti građani nisu ni svjesni da svaki mjesec u smeće bace i po nekoliko stotina kuna koje smo im mi spremni vratiti kroz popust do 50 posto", kaže Brigljević.Marko Antonio Belinić, generalni menadžer KHL Medveščaka, kaže da vjeruje da je riječ o novom obliku suradnje klubova i tvrtki te da nema ograničenja na broj karata koje će se moći kupiti preko Makro Mikra. "Jedino što vas ograničava jest koliko možete dovesti tegljača recikliranog materijala u Makro Mikro i koliko je karata dostupno u prodaji", kaže Belinić.Medveščakov napadač Dario Kostović kaže da na isti način već dulje surađuju klubovi u Švicarskoj. "Klubovima to dovodi nove navijače, a trgovcima vijerne kupce", kaže Kostović.

Tvrdi to i Drago Munjiza, savjetnik Makro Mikra i bivši direktor Konzuma, koji ističe da je u današnje vrijeme trgovcima jedan od prioriteta povećati lojalnost kupaca. "Upravo je to jedan od ciljeva inovacije u plaćanju koji je uveo Makro Mikro", ističe Munjiza.Direktor Makro Mikra Brigljević kaže da po svakoj Medveščakovoj utakmici žele prodati nekoliko stotina karata. Uvjeren je da će novi model plaćanja dodatno potaknuti rast tvrtke. "Makro Mikro u Hrvatskoj ima 13 trgovina u kojima rade 92 radnika, a taj broj planiramo povećati s novim otkupnim mjestima i barem jednim do dva nova zaposlena po svakom prodajnom mjestu", navodi Brigljević.Ističe da im je plan nuditi najveće otkupne cijene na tržištu za sve sirovine, uključujući reciklirani papir i zlato, a riječ je o cijenama koje su trenutačno od pet do čak 80 posto više nego u tvrtkama koje su specijalizirane za otkup tih sirovina. "Stvar je u tome da kupci moraju prethodno kvalitetno sortirati i očistiti reciklirane stvari, čime sebi smanjujemo trošak i zato im dajemo najveću otkupnu cijenu, a za većinu tih stvari već imamo osiguran izvoz", zaključuje Brigljević.

Komentirajte prvi

New Report

Close