Nadahnute prodornom oštroumnošću izvornog izdanja Bogatstva na dnu ekonomske piramide, veliki broj tvrtki prepoznaje i izgrađuje poslovne prilike te ostvaruje dobit na novim tržištima među najsiromašnijim ljudima svijeta – dok istodobno pomažu u eliminiranju siromaštva i neimaštine.
Pet godina nakon prvog izdanja knjige, Prahaladove zamisli više nisu izolirani slučajevi inovativnog razmišljanja. Oni su dokazana, naširoko prakticirana "stvarnost". Ovim izdanjem povodom 5. obljetnice, Prahalad dopunjuje knjigu kako bi čitateljima osigurao uvid u to kako se njegova zamisao provodi u siromašnim regijama diljem svijeta. Prahalad također nudi ažurnu ocjenu ključnih pitanja kao što su: Postoji li doista tržište? Postoji li profit? Ima li inovacija? Radi li se ovdje o globalnoj prilici? Prije pet godina, rukovoditelji su se mogli nadati da će odgovori na ova pitanja biti pozitivni. Danas, što nam je Prahalad pokazao, mogu biti gotovo sigurni u to. C. K. Prahalad redoviti je profesor poslovne strategije i nositelj titule McCracken na Poslovnoj školi Ross Sveučilišta u Michiganu. On je svjetski priznati mislilac na polju menadžmenta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu