Za odgovor na ‘kako povećati promet’ spremni platiti 637.000 kn

Autor: Poslovni.hr , 24. siječanj 2013. u 10:20
Guliver/Thinkstock

Zračna luka Rijeka u procesu je nabavke studije koja bi trebala odgovoriti na pitanje kako povećati promet putnika, pošte i tereta.

Zračna luka Rijeka želi otkriti razloge zbog kojih putnici prednost pred riječkim aerodromom daju konkurentskim zračnim lukama kao što su Zagreb, Ljubljana, Zadar, Split, Pula, Sarajevo, Trst, Venecija i Graz, piše Novi list. Zračna luka Rijeka u procesu je nabavke studije koja bi trebala odgovoriti na pitanje kako povećati promet putnika, pošte i teret, a za ovu studiju spremni su platiti 637.000 kuna. Osim Studije marketinške analize gravitacijskog područja Zračne luke, predmet  nabave je i prijedlog strategije za naredno razdoblje od pet godina.

Predmetna Studija marketinške analize mora sadržavati 'rezultate detaljnog istraživanja tržišnog potencijala za nove putničke i cargo zračne linije na Zračnoj luci Rijeka i analizu utvrđene veličine primarnog i sekundarnog tržišta područja obuhvata', piše list. 

Metodologija izrade studije temeljit će se, između ostalog, i na analizi odljeva putnika sa Zračne luke Rijeka u korist konkurentskih aerodroma te ocjeni sklonosti putovanjima prema određenim odredištima s obzirom na strukturu stanovništva u odlasku i dolasku.

Komentirajte prvi

New Report

Close