Zračna luka Rijeka želi otkriti razloge zbog kojih putnici prednost pred riječkim aerodromom daju konkurentskim zračnim lukama kao što su Zagreb, Ljubljana, Zadar, Split, Pula, Sarajevo, Trst, Venecija i Graz, piše Novi list. Zračna luka Rijeka u procesu je nabavke studije koja bi trebala odgovoriti na pitanje kako povećati promet putnika, pošte i teret, a za ovu studiju spremni su platiti 637.000 kuna. Osim Studije marketinške analize gravitacijskog područja Zračne luke, predmet nabave je i prijedlog strategije za naredno razdoblje od pet godina.
Predmetna Studija marketinške analize mora sadržavati 'rezultate detaljnog istraživanja tržišnog potencijala za nove putničke i cargo zračne linije na Zračnoj luci Rijeka i analizu utvrđene veličine primarnog i sekundarnog tržišta područja obuhvata', piše list.
Metodologija izrade studije temeljit će se, između ostalog, i na analizi odljeva putnika sa Zračne luke Rijeka u korist konkurentskih aerodroma te ocjeni sklonosti putovanjima prema određenim odredištima s obzirom na strukturu stanovništva u odlasku i dolasku.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu