Unilever povećao dobit, ali ‘nema vremena za spavanje na lovorikama’

Autor: Poslovni.hr/Hina , 23. siječanj 2013. u 14:03
Izvršni direktor Unilevera Paul Polman (Foto: EPA/KAREL PRINSLOO)

“Nema vremena za spavanje na lovorikama”, upozorio je izvršni direktor Unilevera Paul Polman.

 Globalni prehrambeni i kozmetički div Unilever izvijestio je u srijedu da mu se neto dobit u prošloj godini povećala pet posto, na 4,48 milijarde eura, zahvaljujući kontinuiranom snažnom rastu prodaje na tržištima u nastajanju.
Unilever, čiji su prihodi prvi put premašili 50 milijardi eura i iznosili su 51,3 milijarde eura, objavio je da je taj rezultat važan korak prema ciljanom iznosu od 80 milijardi eura.

"Nema vremena za spavanje na lovorikama", upozorio je izvršni direktor Unilevera Paul Polman u priopćenju. "Tržišta će ostati izazovna, uz snažnu konkurenciju i kolebljive troškove roba".

U četvrtom tromjesečju prihodi su porasli 7,8 posto, zahvaljujući ponajprije povećanom obujmu prodaje, za 4,8 posto.

Pritom je organska prodaja na tržištima u nastajanju povećana 11,4 posto. Kompanija Unilever na tim tržištima sada ostvaruje više od polovine globalnog prometa.

"Tržišta u nastajanju ponovno su pridonijela dvoznamenkastom rastu i pomogla nam da ostvarimo prihode veće od 50 milijardi eura, što je važna prekretnica na našem putu udvostručenja veličine Unilevera s 40 na 80 milijardi eura, uz istovremeno smanjenje utjecaja na okoliš", kazao je Polman.

Najsnažniji rast prodaje kompanija je zabilježila u Aziji i Africi, gdje je ona povećana 10,6 posto. U Americi porasla je 7,9 posto.

Rezultati u Europi bili su slabi, uz povećanje prodaje za samo 0,8 posto, priopćila je kompanija. To odražava "krhko stanje povjerenja potrošača i jaku konkurenciju na tržištima", ističe se u priopćenju.

Britansko-nizozemska kompanija istaknula je da su Magnum sladoledi i Sunsilk proizvodi za njegu kose postali brandovi vrijedni milijarde dolara. Time je ukupan broj Unileverovih brendova u toj vrijednosnoj kategoriji porastao na 14, ističu u kompaniji.

"Nastavili smo ulagati u naše brandove, povećavši potrošnju na oglašavanja i promocije", rekao je Polman. Rashodi su u toj stavci povećani za 470 milijuna eura.

Komentirajte prvi

New Report

Close